DiedB Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 (bewerkt) Ik keek net bij Statistieken > Logs van hunter en toen kreeg ik dit: Een log van mij bij een caches is 4 keer ingelezen, en daaronder staat nog een log en die is 2 keer ingelezen. Komt dit probleem vaker voor en kan ik het verhelpen? 28 april 2009 bewerkt door DiedB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Misschien geeft dit draadje opheldering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 28 april 2009 Auteur Share Geplaatst 28 april 2009 Misschien geeft dit draadje opheldering? Daar is de aanvullende functionaliteit opeens weg, hier worden logs verkeerd ingelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Ik keek net bij Statistieken > Logs van hunter en toen kreeg ik dit:Een log van mij bij een caches is 4 keer ingelezen, en daaronder staat nog een log en die is 2 keer ingelezen. Komt dit probleem vaker voor en kan ik het verhelpen? Gewoon afwachten, het komt vanzelf weer een keertje goed Dit speelt al meer dan een half jaar, dubbele logjes en stats die niet kloppen op .NL, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn en dat wachten we dus maar af. Het gaat steeds beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 28 april 2009 Auteur Share Geplaatst 28 april 2009 Ik keek net bij Statistieken > Logs van hunter en toen kreeg ik dit:Een log van mij bij een caches is 4 keer ingelezen, en daaronder staat nog een log en die is 2 keer ingelezen. Komt dit probleem vaker voor en kan ik het verhelpen? Gewoon afwachten, het komt vanzelf weer een keertje goed Dit speelt al meer dan een half jaar, dubbele logjes en stats die niet kloppen op .NL, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn en dat wachten we dus maar af. Het gaat steeds beter Oke, sluit dit draadje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Op dit moment ben ik druk bezig met het opnieuw inlezen van de logs te stroomlijnen. Momenteel levert dat hier en daar een hikje op, maar als het goed is trekt dat in de loop van de week helemaal recht. Vreemd genoeg staan er hier en daar ook dubbele logs in, dus daar ga ik ook even naar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 28 april 2009 Share Geplaatst 28 april 2009 Op dit moment ben ik druk bezig met het opnieuw inlezen van de logs te stroomlijnen.Momenteel levert dat hier en daar een hikje op, maar als het goed is trekt dat in de loop van de week helemaal recht. Vreemd genoeg staan er hier en daar ook dubbele logs in, dus daar ga ik ook even naar kijken. Het ziet er goed uit, van de 2026 gevonden cache's mis ik er nog 8 en dat was vorige week een stuk beroerder. Alleen mis ik er nu net nog één die ik een Geo d'or wil geven, maar als het zo door gaat is dat ook zo verholpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden