Durgadiaan Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Hallo allemaal, Wie kan mij vertellen hoe ik gemakkelijk caches kan vinden die het teken 'buggy proof' hebben. De tijd die ik alleen kan besteden aan cachen is minder dan wanneer ik mijn kleine mannekes meeneem (vinden ze geweldig alleen zijn het nog een kilometer vreters), en een wandeling waar een buggy te hanteren is heeft dan de voorkeur. Ik ben benieuwd! Alvast mijn dank! Gr Durgadiana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Voor zover ik weet is daar geen zoekoptie voor... Je kunt wel op de kaart kijken of caches in een natuurgebied liggen of niet, of je kijkt gewoon op de cachepagina van een cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 HoHo, er is daar een icoontje voor op de cachepagina maar dan moet die wel door de eigenaar zijn ingesteld. je kan dus via de zoekfunctie dar op zoeken. Stroller accessible Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 (bewerkt) Je kunt wel een pocket querie aanmaken, waarbij de het icoontje 'stroller accessible' aanklikt. 13 april 2009 bewerkt door Malyenki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 HoHo, er is daar een icoontje voor op de cachepagina maar dan moet die wel door de eigenaar zijn ingesteld. je kan dus via de zoekfunctie dar op zoeken. Stroller accessible Waar staat dat dan, ik kan het niet vinden op GC.com... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Op deze site: Ga naar de frontpage van geocaching.nl; ga naar cache kaarten; druk op mijn kaart (kan alleen als je de DHZ functie hebt aangevraagd); druk op de knop extra (links onder), selecteer de knop rolstoel/buggy. (even aanvullen als ik iets vergeten ben graag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilonka1980 Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Op deze site:Ga naar de frontpage van geocaching.nl; ga naar cache kaarten; druk op mijn kaart (kan alleen als je de DHZ functie hebt aangevraagd); druk op de knop extra (links onder), selecteer de knop rolstoel/buggy. (even aanvullen als ik iets vergeten ben graag) Dat is het wel. Het werkt zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten