Compboy Geplaatst 10 april 2009 Geplaatst 10 april 2009 Hallo iedereen, Ik op dit moment een probleem ik lig nu nog in het ziekenhuis, ik ben op zoek naar iemand die in de cache fc utrecht de log rol zou willen/kunnen vervangen. Bij hier op moment zelf niet toe in staat Bas
ET4FR & CO Geplaatst 10 april 2009 Geplaatst 10 april 2009 Je hebt op je cache pagina staan dat je hem gaat vervangen, maar nu in het ziekenhuis ligt, misschien moet je het daar even vragen (op de pagina en natuurlijk niet in het ziekenhuis ) of de volgende het nano logrolletje wil vervangen,
dutchgoldwing Geplaatst 10 april 2009 Geplaatst 10 april 2009 Hallo iedereen, Ik op dit moment een probleem ik lig nu nog in het ziekenhuis, ik ben op zoek naar iemand die in de cache fc utrecht de log rol zou willen/kunnen vervalen. Bij hier op moment zelf niet toe in staat Bas Ik wil wel maar mag niet ! ik heb geen Fc Utrecht coin
ET4FR & CO Geplaatst 10 april 2009 Geplaatst 10 april 2009 Ik wil wel maar mag niet ! ik heb geen Fc Utrecht coin Ik zou zeggen gaan, de voorwaardes gelden niet meer
Compboy Geplaatst 10 april 2009 Auteur Geplaatst 10 april 2009 Je hebt op je cache pagina staan dat je hem gaat vervangen, maar nu in het ziekenhuis ligt, misschien moet je het daar even vragen (op de pagina en natuurlijk niet in het ziekenhuis ) of de volgende het nano logrolletje wil vervangen, Op die regel kan ik altijd een uitzondering maken gezien de omstandig heden
Banditgirl Geplaatst 10 april 2009 Geplaatst 10 april 2009 Hallo iedereen, Ik op dit moment een probleem ik lig nu nog in het ziekenhuis, ik ben op zoek naar iemand die in de cache fc utrecht de log rol zou willen/kunnen vervalen. Bij hier op moment zelf niet toe in staat Bas Ik wil wel maar mag niet ! ik heb geen Fc Utrecht coin Logvoorwaarden mogen sinds kort niet meer, dus je kunt de cache gewoon loggen zonden coin.
Fire5 Geplaatst 10 april 2009 Geplaatst 10 april 2009 Hallo iedereen,Ik op dit moment een probleem ik lig nu nog in het ziekenhuis, ik ben op zoek naar iemand die in de cache fc utrecht de log rol zou willen/kunnen vervalen. Bij hier op moment zelf niet toe in staat Bas Ik wil wel maar mag niet ! ik heb geen Fc Utrecht coin Logvoorwaarden mogen sinds kort niet meer, dus je kunt de cache gewoon loggen zonden coin. Binnenkort maar eens op pad zonder coin. Fire5
Team jemar Geplaatst 10 april 2009 Geplaatst 10 april 2009 Blijft de vraag, ondanks al het offtopic-gepraat, wie Bas even uit de brand wil helpen... M.a.w. nu Ontopic?!
Compboy Geplaatst 10 april 2009 Auteur Geplaatst 10 april 2009 Zou fijn zijn als iemand de log rol kan vervangen. Maar sinds waneer mag ik geen voorwaarde meer stellen is toch mystery,
De Roode Loper Geplaatst 10 april 2009 Geplaatst 10 april 2009 Zou fijn zijn als iemand de log rol kan vervangen. Maar sinds waneer mag ik geen voorwaarde meer stellen is toch mystery, Wel off topic, maar zie dit draadje. De regels zijn aangepast.
DiedB Geplaatst 11 april 2009 Geplaatst 11 april 2009 Dan heb ik dus niks meer aan die FC Urecht coin die ik thuis heb liggen. Wie wil hem kopen?
Compboy Geplaatst 11 april 2009 Auteur Geplaatst 11 april 2009 Maar wie kan wil voor mijn de log rol wisselen ??
bapamaci Geplaatst 11 april 2009 Geplaatst 11 april 2009 Maar wie kan wil voor mijn de log rol wisselen ?? Ik wil dit v.d. week wel even doen. Het is een nano he?
Compboy Geplaatst 28 april 2009 Auteur Geplaatst 28 april 2009 BEn inmiddels weer uit ziekenhuis en heb de log rol al vervangen
Aanbevolen berichten