GeoVio Geplaatst 1 april 2009 Share Geplaatst 1 april 2009 Kan iemand mij vertellen hoe ik het volgende kan registreren bij een cache? Ik kwam laatst bij een cache waar een coin zou moeten liggen. Alleen deze was niet "meer" aanwezig. Hoe kan ik dit bij een cache registreren, zodat de eigenaar dit ook kan zien? Groeten GeoVio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 1 april 2009 Share Geplaatst 1 april 2009 plaats een note op de pagina van de coinb zou ik zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 1 april 2009 Auteur Share Geplaatst 1 april 2009 Oke dank je. Maar mijn vraag is meer of het ook bij de betreffende cache te registreren is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 1 april 2009 Share Geplaatst 1 april 2009 Ook dan kun je een note plaatsen dat hij er niet meer inzit of dit in je log vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 1 april 2009 Share Geplaatst 1 april 2009 Het handigst is de eigenaar van de coin op de hoogte te bengen. Via een note of via pb of mail. Dan kan deze de coin uit de inventory van de cache verwijderen. (en wellicht nog in een "graveyard" plaatsen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 1 april 2009 Auteur Share Geplaatst 1 april 2009 Oke Thanks, Mar hoe plaats ik een note? Ik heb het nu via de mail gedaan dus dat werkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 1 april 2009 Share Geplaatst 1 april 2009 Oke Thanks, Mar hoe plaats ik een note? Ik heb het nu via de mail gedaan dus dat werkt wel. Zowel op de cache pagina als op de coin pagina op de plek waar je ook een "found it" of "retrieved it" log schrijft. Je kiest dan gewoon voor de optie "write note". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast JackHoe Geplaatst 1 april 2009 Share Geplaatst 1 april 2009 (bewerkt) Het handigst is de eigenaar van de coin op de hoogte te bengen.Via een note of via pb of mail. Dan kan deze de coin uit de inventory van de cache verwijderen. (en wellicht nog in een "graveyard" plaatsen) De eigenaar van de coin kan hem ook registreren als "item missing". 1 april 2009 bewerkt door JackHoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVio Geplaatst 1 april 2009 Auteur Share Geplaatst 1 april 2009 oke Thanks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden