Spring naar bijdragen

Op Cachejacht Op Skeelers


KoeBoe

Aanbevolen berichten

Hallo, wij vinden het leuk om onze verschillende hobby's met elkaar te combineren. En nu vroeg ik mij af of jullie ook een paar caches weten die volledig over asfalt gaan, zodat ik mijn skeelers aan kan trekken en een leuke route kan maken met een doel. Als de laatste meters in de bosjes oid is, geeft dat niet. Mijn begeleiders zullen op de fiets zitten, dus die mogen het laatste stukje voor hun rekening nemen als het echt niet anders kan. :thumbup:

Ik heb gezien dat dit onderwerp al is besproken, maar volgens mij niet meer na 2004. Vandaar dat ik het weer probeer.

Ben benieuwd waar jullie mee komen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

maak een pocketquerie met rolstoeltoegangelijk en/of buggy/fiets icoon.

Daarna kun je altijd even met de eigenaar van de cachen mailen of fietsen ook betekent skeeleren, of dat je ook door zand over over kiezels moet.. Eventueel kun je voor alternatieve stukjes vragen bij de eigenaar.. want de meeste wandelaars kiezen toch voor het non-asfalt, als ze kunnen kiezen, als ze de route uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, leuk zeg! Omdat ik ook alleen onder 'begeleiding' grote afstanden skeeler (ik herken die fietsers in je verhaaltje), heb ik het plan opgevat om sportief boxtel te gaan skiken. Daar zitten ook echte remmen op. Skikes zijn wel minder gevoelig voor hobbels e.d. dan skeelers. Maar ik denk dat het wel te doen moet zijn...

 

Zie http://www.geocaching.com/bookmarks/view.a...4f-bda836a4486d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:tooth: Bedankt voor jullie reacties. Vooral die over de Pocket Query was handig. Zo heb ik ook weer (mede via de forum zoekoptie) meer geleerd over hoe de site werkt. We vroegen ons al eerder af hoe we konden zoeken op bepaalde icoontjes :) . Maar ach, alles is te leren en ik ben blij dat er dus altijd mensen zijn die de moeite nemen om je iets te laten leren........

Ik heb intussen een PQ aangemaakt en ben zeer benieuwd hoe het nu verder werkt :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, leuk zeg! Omdat ik ook alleen onder 'begeleiding' grote afstanden skeeler (ik herken die fietsers in je verhaaltje), heb ik het plan opgevat om sportief boxtel te gaan skiken. Daar zitten ook echte remmen op. Skikes zijn wel minder gevoelig voor hobbels e.d. dan skeelers. Maar ik denk dat het wel te doen moet zijn...

 

Zie http://www.geocaching.com/bookmarks/view.a...4f-bda836a4486d

 

 

 

:tooth: SUCCES!!!! Leuk idee! Ik denk niet dat ik er 110 km voor over heb, maar het idee is helemaal goed!!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een mooie gedaan die ook wel geschikt is voor skeeleraars: GCVJTX: Sheep Head 4 in Dordrecht.

 

Ja, ik heb deze cache ook gedaan alleen jammer dat de eigenaar in de beschrijving vermeld dat de cache op WP13 ligt.

Beetje zonde van de moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...