Triskelle Geplaatst 2 maart 2015 Geplaatst 2 maart 2015 [...] Aan proeflopen kom ik echter niet toe, [...] Gezien het aantal volslagen offtopic berichten op dit forum is dat slechts een kwestie van prioritering.
brouwertjes Geplaatst 2 maart 2015 Geplaatst 2 maart 2015 Blijkbaar zijn een aantal bezoekers hier zo mensenschuw dat een bedankje eerder op een forum geplaatst wordt dan face-to-face gegeven.
de kikkers Geplaatst 2 maart 2015 Geplaatst 2 maart 2015 Triskelle: aangezien Kikker, bij Scouting een vriend heeft gehad die als tiener overleden is aan longkanker, denk ik dat prioritering een woord is wat niet passend is op een nederlands forum. Cachetor: Op dit draadje mag een heel groot hangslot!
brouwertjes Geplaatst 2 maart 2015 Geplaatst 2 maart 2015 (bewerkt) Waarom een slotje? Dit draadje is toch niet door de kikkers gestart? 2 maart 2015 bewerkt door brouwertjes
typoo Geplaatst 2 maart 2015 Geplaatst 2 maart 2015 Kikkers ik moest het toch wel een paar keer lezen voordat ik begreep wat je bedoelde met dat woord. Maar het is wel beter dan al die buitenlandse termen in de nederlandse taal te gebruiken. Niet TE serieus kikkers, dat moeten we al vaak genoeg. En er zijn genoeg mensen in mijn gedachten hoor, ik peins er niet over om dat woord te misbruiken.
Triskelle Geplaatst 2 maart 2015 Geplaatst 2 maart 2015 [...], denk ik dat prioritering een woord is wat niet passend is op een nederlands forum. [...] Prima Nederlands woord dat door mij op de juiste wijze gebruikt is (klikkerdeklik). 1
ExpeditionPolarBear Geplaatst 2 oktober 2020 Geplaatst 2 oktober 2020 Ik heb geen idee of dit nog steeds up-to-date gehouden wordt, maar wij lopen graag proef voor caches in de regio Zwolle!
Aanbevolen berichten