SolidRock777 Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 Ik heb sinds januari een Opel Corsa Comfort dus ik kan nu ook wat verder dan fietsafstand.
Team IJsbeer Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 team ijsbeer voor onderin drenthe en boven gedeelte overijssel
jefmen Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 wil proef lopen in de volgende regio's/dorpen. Krimpen aan de Lek, Lekkerkerk, kinderdijk, Alblasserdam, Ridderkerk, Krimpen aan den IJssel, Capelle aan den IJssel, Nieuw-Lekerland (eventueel Nieuwerkerk en Ouderkerk aan den IJssel, de oostkant van Rotterdam, en een stuk Krimpenerwaard tot pak en beet Bergambacht) daarnaast ben ik ook beschikbaar in Hank, Dussen en Enschede.
wij-twee Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 Wij-twee willen ook wel proeflopen Omgeving Zoetermeer!
Oemoemenoetjes Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 Ik ben benieuwd of dit draadje ook daadwerkelijk gebruikt wordt indien men een proefloper zoekt. Ik kan mij namelijk ook voorstellen dat je een bekende vraagt om je cache proef te lopen. Iemand ervaring met dit topic?
't Hopbelletje Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 Alles weer aangevuld. Een stukje hangt natuurlijk af of mensen je kennen. Maar de meeste namen zijn ook mensen die regelmatig in de chat of op forum zwerven. Dus deze zullen ook sneller gevraagd worden.
Viervoeter Geplaatst 19 januari 2015 Geplaatst 19 januari 2015 is deze lijst nog actueel? of kan men beter door een oproep iemand als tester zoeken? 1
Team Aragorn Geplaatst 26 januari 2015 Geplaatst 26 januari 2015 Ik denk dat je beter een oproepje kunt zetten waarin je de regio vermeldt waarvoor je een proefloper zoekt.
Viervoeter Geplaatst 26 januari 2015 Geplaatst 26 januari 2015 Dank je Team Aragorn voor je antwoord. Zodra dat kan ga ik dat zeker doen. Helaas zit het er door bepaalde omstandigheden niet in.
Blutch Geplaatst 28 januari 2015 Geplaatst 28 januari 2015 Toch wel grappig zo die oude berichtjes te lezen en hoeveel proeflopers er niet meer zijn ... Zouden ze nog leven ?.
de kikkers Geplaatst 28 januari 2015 Geplaatst 28 januari 2015 Blutch: Ja hoor! KikkerS zijn nog steeds in leven, net zoals dit forum
Blutch Geplaatst 29 januari 2015 Geplaatst 29 januari 2015 (bewerkt) Daar ben ik heeeeeel blij om... Maar kikkers ik zie jullie helemaal niet als proeflopers dus eigenlijk tellen jullie dus niet mee 29 januari 2015 bewerkt door Blutch
de kikkers Geplaatst 29 januari 2015 Geplaatst 29 januari 2015 (bewerkt) Oeps Blutch: We zijn wel degelijk proefloper geweest hoor! Echt heus waar! Maar in die goeie ouwe tijd, je weet vast wel welke tijd ik nu bedoel, scoorden we heel er-rug vaak blik Mocht je nog niet willen weten wie Kikker nu bedoelt, dan stuur je maar PM, dan zullen we je wel op het juiste pad proberen te zetten! Zonnig spoor! En doe vooral de groetjes in de regio Ikea Haarlem Noord Holland We gaan maar eens lekker anoniem ons vijvertje scoren. We zijn wel toe aan een beetje slootwater Wil je Goofy de groetjes doen? Trust allemaal. Tot later! 29 januari 2015 bewerkt door de kikkers
Aanbevolen berichten