Spring naar bijdragen

Aanvulling Forumregel 7


dutchgoldwing

Aanbevolen berichten

Laster is mijn inziens compleet wat anders dan het niet eens zijn met hoe zaken op dit forum lopen. Kritiek prima, laster niet oké...

 

Klopt. Maar er staat ook dat de regel flexibel is en de moderators bepalen. Dus het is die combinatie die ik wat minder prettig vind.

 

Er staat ook in de regels dat commentaar op een moderator in een topic je een waarschuwing oplevert.

Laat dit soort commentaar aub achterwege.

 

 

Zou je even willen aangeven waar ik commentaar geef op een moderator. Ik geef commentaar op een systeem.

En dan nog niet eens op een systeem dat enkel door gc wordt toegepast, maar op een systeem dat overal ter wereld wordt toegepast.

Ik lees: Maar er staat ook dat de regel flexibel is en de moderators bepalen. Dus het is die combinatie die ik wat minder prettig vind.

Wat ik daaruit opmaak is dat je de combinatie modereren en de flexibele regel geen goede combinatie vindt. En daarmee het functioneren van de moderator in twijfel trekt.

Als ik daar de plank mis mee sla dan neem ik mijn opmerking terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gelukkig lees ik het niet zo MacDD dat je kritiek op mijn functioneren als moderator hebt :lol1:

 

Ik snap wel dat je er wat moeite mee hebt MacDD, daarom zullen wij proberen hier zorgvuldig mee om te gaan.

 

Ik beschouw het als volgt (even overdreven) als je in mijn huis (het forum) laster verspreidt over mij, dan accepteer ik dat niet. Zo moet je deze regel ook een beetje zien. En Peetee heeft gelijk: je kunt niet alles onder één regel vangen...

 

Hopelijk is het je er een beetje duidelijker op geworden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ter aanvulling en verduidelijking. Links/verwijzingen in banners naar andere caching sites zijn, zoals beschreven in forumregel 8, niet toegestaan. Om in de kruidenierstermen te blijven; dit vinden wij wel een manier om op grotere schaal folders te verspreiden aangezien banners, bij iedere forumposting, terugkeren in de handtekening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...