Spring naar bijdragen

Probleem met nieuw account aanmaken op Geocaching.nl


De Doezenrijdster

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al twee keer geprobeerd om de naam 'De Doezenrijders', die wij gebruiken op geocaching.com en om te loggen, te registreren op dit forum en beide keren is die gebruiker om onduidelijke redenen en zonder verklaring verwijderd. Is daar een speciale reden voor? Niet echt uitnodigend om actief met geocaching.nl bezig te gaan op deze manier.

Wij werken op geocaching.com met deze naam en loggen met deze naam. Het lijkt me dat we dan ook onder deze naam gebruik zouden moeten kunnen maken van de opties van geocaching.nl en op het forum zouden moeten kunnen posten.

 

De gebruikersnaam die ik nu gebruik was iets te voorbarig aangemaakt voordat wij onze definitieve naam hadden gekozen. Met deze naam is nog niet gelogd en dat gaat ook niet gebeuren.

 

Achteraf was het handiger geweest om twee aparte gebruikersnamen voor dit forum te registreren die beide verwijzen naar onze lognaam. De Doezenrijdster en/of De Doezenrijder(s) bijvoorbeeld maar zo slim was ik bij het registreren niet. Het was al laat zullen we maar zeggen. :thumbdown:

Maar nu kan ik van de extra functies zoals 'mijn kaart' dus geen gebruik maken omdat ik geen geregistreerde logs heb en de naam die we gebruiken om te loggen wordt hier nu steeds verwijderd. :lol1:

 

Heeft een mod of admin een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb nu al twee keer geprobeerd om de naam 'De Doezenrijders', die wij gebruiken op geocaching.com en om te loggen, te registreren op dit forum en beide keren is die gebruiker om onduidelijke redenen en zonder verklaring verwijderd. Is daar een speciale reden voor? Niet echt uitnodigend om actief met geocaching.nl bezig te gaan op deze manier.

Wij werken op geocaching.com met deze naam en loggen met deze naam. Het lijkt me dat we dan ook onder deze naam gebruik zouden moeten kunnen maken van de opties van geocaching.nl en op het forum zouden moeten kunnen posten.

 

De gebruikersnaam die ik nu gebruik was iets te voorbarig aangemaakt voordat wij onze definitieve naam hadden gekozen. Met deze naam is nog niet gelogd en dat gaat ook niet gebeuren.

 

Achteraf was het handiger geweest om twee aparte gebruikersnamen voor dit forum te registreren die beide verwijzen naar onze lognaam. De Doezenrijdster en/of De Doezenrijder(s) bijvoorbeeld maar zo slim was ik bij het registreren niet. Het was al laat zullen we maar zeggen. :blush:

Maar nu kan ik van de extra functies zoals 'mijn kaart' dus geen gebruik maken omdat ik geen geregistreerde logs heb en de naam die we gebruiken om te loggen wordt hier nu steeds verwijderd. :blink:

 

Heeft een mod of admin een oplossing?

 

Je wilt een nieuwe account aanmaken en dat lukt niet begrijp ik uit je verhaal (niet een oude naam wijzigen?). De modjes kunnen niet zien waaraan dat ligt. Een reden die veel voorkomt is dat mensen een g-mail of hotmail adres hebben. Dat is niet toegestaan op dit forum, om o.a. de hoeveelheden rommel en virussen te beperken. Er kan evengoed een technische reden zijn.

 

Advies: stuur een vraag in via "contact us" op de frontpage,

 

 

Succes,

Marit

 

spaties maken hier niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt een nieuwe account aanmaken en dat lukt niet begrijp ik uit je verhaal (niet een oude naam wijzigen?). De modjes kunnen niet zien waaraan dat ligt. Een reden die veel voorkomt is dat mensen een g-mail of hotmail adres hebben. Dat is niet toegestaan op dit forum, om o.a. de hoeveelheden rommel en virussen te beperken. Er kan evengoed een technische reden zijn.

Advies: stuur een vraag in via "contact us" op de frontpage,

Wanneer je hierop geen antwoord krijgt: stuur een mail naar Hawkeyes of Kruimeldief via hun profiel.

 

Succes,

Marit

 

spaties maken hier niet uit.

 

Ik wil inderdaad een nieuwe account aanmaken met de naam De Doezenrijders en het liefst deze accountnaam wijzigen in De Doezenrijdster.

 

Ik heb voor De Doezenrijders overigens gewoon een @home adres gebruikt en een andere dan waarmee deze account is geregistreerd dus dat kan het probleem niet zijn lijkt me.

 

Ik zal het even proberen via de 'contact us' op de frontpage. Bedankt. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...