Spring naar bijdragen

Hoe kan ik een cache selecteren op afstand?


De Doezenrijdster

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om hier of op geocaching.com caches te selecteren op de geschatte lengte van de wandeling?

Routes van meer dan 3 km. zitten er in huize De Doezenrijders niet in en op dit moment moeten we alle routes handmatig doorspitten om te zien of de legger misschien ergens in de beschrijving een lengte heeft vermeld. Dat is lang niet altijd het geval is me opgevallen waardoor wij heel wat mogelijk leuke en mooie routes aan onze neus voorbij moeten laten gaan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit kan op deze site met de DHZ funktie (Doe Het Zelf); zie frontpage van deze site . Daarvoor kun je een activatiecode vragen en dan kun je zelf een kaart samenstellen (Cache kaarten; mijn kaart). Links onder op de dan volgende pagina( bij caches gevonden door) zie je een vakje "Extra". Daar kan je het zoeken instellen : op afstand, moeilijkheidsgraad en bijvoorbeeld honden-wandelwagen etc. mee.

 

Iedereen een account heeft bij deze site kan een DHZ activatiecode aanvragen. Je moet wel minstens 1 cache gevonden hebben. Ga daarvoor even naar de frontpage van de site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

huh ? Oh ? nounou... die is goed verstopty zeg.

 

Zal ik even uitleggen hoe je d'r wel komt ?

 

http://www.geocaching.nl/diy/

klik "cachekaarten"

klik "mijnkaart" -> http://www.geocaching.nl/maps/DefineIUserMap.php

klik "extra"

 

nadeel: je kunt de caches die voldoen aan je "eisen" niet downloaden ? OIf zit dat ook weer ergens diep verstopt ?

bewerkt door novw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...