Spring naar bijdragen

Hoe Kan Je De Juiste Coordinaten Meten En Het Gemiddelde Vastleggen Me

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie kan mij helpen? Ik heb een colorado 300. Ik ben sinds kort owner van 2 caches. Bij het vaststellen van de coordinaten heb ik het apparaat ongeveer 5 tot 7 minuten laten liggen en toen de waypoint gemarkeerd. dit heb ik daarna een tiental keren gedaan en toen het gemiddelde genomen Maar ik hoorde van anderen die bijvoorbeeld een cx60 hebben dat je het automatisch kan meten en een gemiddelde kan laten uitrekenen. Is dat ook mogelijk bij een colorado en zo ja, hoe dan?

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes Paienne,

Geplaatst

Deze functie zit niet standaard in je Colorado. Je kan wel een Wherigo op je GPS zetten, en in die Wherigo kan je het gemiddelde meten. Zie hier voor meer informatie.

• 4 months later...
Geplaatst (bewerkt)

In de nieuwe beta-versie van de firmware, 2,94, zit een "waypoint-average" functie, waarmee je meerdere gemiddelde metingen kunt doen op 1 waypoint. Ik hoop dat deze functie ook in de uiteindelijke firmware upgrade terecht komt.

bewerkt door Ploegie
Geplaatst
In de nieuwe beta-versie van de firmware, 2,94, zit een "waypoint-average" functie, waarmee je meerdere gemiddelde metingen kunt doen op 1 waypoint. Ik hoop dat deze functie ook in de uiteindelijke firmware upgrade terecht komt.

Inderdad, in de Oregon zit ook de functie Waypoint-Averaging. Maar met de Wherigo van 'Build your own GPS' (toch?) lukt het ook! :rolleyes::beerchug:

• 3 weeks later...
Geplaatst

in de nieuwe beta firmware zit deze functie ook. Ik heb op aanraden van andere leden deze firmware al op de colorado gezet en werkt tot nu toe foutloos. Ook het middellen werkt prima! Deze functie ontbrak inderdaad nog.

• 5 weeks later...
Geplaatst
in de nieuwe beta firmware zit deze functie ook. Ik heb op aanraden van andere leden deze firmware al op de colorado gezet en werkt tot nu toe foutloos. Ook het middellen werkt prima! Deze functie ontbrak inderdaad nog.

Graag zou ik willen weten hoe je dat moet doen. Ik heb de nieuwste firmware geinstalleerd op mijn colorado 300 maar de average waypoint functie kan ik niet vinden. Wie kan mij hier meer verder helpen?

Alvast bedankt! greetz Paienne

Geplaatst

Graag zou ik willen weten hoe je dat moet doen. Ik heb de nieuwste firmware geinstalleerd op mijn colorado 300 maar de average waypoint functie kan ik niet vinden. Wie kan mij hier meer verder helpen?

Alvast bedankt! greetz Paienne

Als je inderdaad firmware 2.95 er op hebt staan gaan je naar het scroll menu. Dan kies je het rode gereedschapskistje, dan even zoeken in het lijstje en als het goed is staat ie daar tussen. Via aanpassen profiel kun je hem ook ergens anders neerzetten.

grtzz

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...