Spring naar bijdragen

Nooit meer alleen cachen


Aanbevolen berichten

Nieuw van Garmin de Forerunner.

 

>> GPS sensor provides precise latitude, longitude, and altitude data for exact location information.

Mark specific locations, and then look-up and navigate to these points using an electronic map.

Amount of calories burned can be tracked and calculated over the course..

 

Volgend jaar op het BE/NL event na afloop van de tocht allemaal de Forerunner laten uitlezen. "Ai.... je hebt te weinig calorieen verbrand tussen de 4e en 5e cache. Soms de auto gepakt? Dat betekent extra strafpunten" :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit instrument is bedoeld voor de serieuze sporter, hardlopen, fietsen e.d. Wellicht dat we ook moeten gaan registreren hoe snel je een cache vanaf een bepaald startpunt hebt gevonden :beerchug:

Toch een leuke gadget! Gaat er nog iemand naar Amerika die er een voor mij wil meebrengen wanneer de Forerunner definitief is uitgebracht?

 

Greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de specificaties bekeken. En ja, echt voor een zekere doelgroep. Eigenlijk zou ik niet verbaasd moeten zijn: de - laat ik maar zeggen - standaard GPS kwam al snel in een uitvoering voor in-de-auto-navigatie. Ook kwamen er types die extra geschikt zijn voor bootjes (blijven drijven) en voor vissers (met zon- en maanstanden?).

Nu zijn we al zover dat we een GPS hebben die is toegesneden op atleten en lopers.

Garmin zal vast wel marktonderzoek gedaan hebben maar ik heb geen idee hoe groot die meute is. Soms schat ik dat totaal verkeerd in (hoeveel zangkoren telt ons land? is er zo eentje).

Wie weet komt er ook iets voor racefietsers. En wie weet wordt de groep geocachers zo groot dat we ook een eigen GPS-machientje krijgen met leuke extraatjes voor onze hobby.

Wat zijn onze speciale wensen? Zullen we maar hierover een nieuw draadje opzetten? :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu zijn we al zover dat we een GPS hebben die is toegesneden op atleten en lopers.

Het leuke is dat ik met GPS in aanraking gekomen door mijn vader die een speciaal GPS-apparaat had aangeschaft voor..... inderdaad, hardlopen. En dat is alweer bijna een jaar geleden.

 

Gaat met een bandje om de bovenarm waarin de gps ontvanger zit en het signaal wordt radiografisch naar bijbehorend horloge gestuurd waar zoveel functies opzaten dat je niet wist hoe het apparaat te gebruiken.

 

Dit is een origineel Garmin product. Zulke toepassingen bestaan dus al wat langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grappig hoor..

het aantal gadgets voor specifieke toepassingen stijgt..

zal wel komen doordat veel meer mensen openstaan voor gadgets..

KISS principe is niet echt meer daar :-(

 

groets,

 

Michiel

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grappig hoor..

het aantal gadgets voor specifieke toepassingen stijgt..

zal wel komen doordat veel meer mensen openstaan voor gadgets..

KISS principe is niet echt meer daar :-(

 

groets,

 

Michiel

:rolleyes:

Ik hoop wel dat, ook nu in economisch slechtere tijden, de gadgets blijven komen en ietsiepietsie goedkoper worden.

 

Ik ben nu eenmaal gek op al dat spul. Je zou er bijna van gaan hardlopen :lol:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :lol1: die zijn GPS en GSM meeneemt het graf in.... Je weet maar nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...