Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
....Toen met Firefox (2.0) geprobeerd, daarop had ik al eens de oude plugin geïnstalleerd. En het werkte meteen! Ik heb nog geen verklaring voor het feit dat het niet met IE werkt, maar ik heb nu in ieder geval een alternatief.....

Ook bij ons was de oplossing firefox.

Geen idee wat het probleem met IE is.

Op deze manier gaan wij wel steeds meer en vaker FireFox gebruiken...

Tejoos

Geplaatst (bewerkt)

Hallo allemaal,

Het lukt mij ook niet meer om de caches via "sent to GPS" op mijn Map 6o csx te krijgen.

Ook ik krijg een scherm dat ik de laatste plugin moet dowloaden. Dit heb ik natuurlijk gedaan maar helaas zonder resultaat. Als ik op de knop testpage druk gebeurt er niets....In het configuratie scherm zie ik bij software wel de nieuwste versie van de plugin.

Ik werk met XP en IE 6

Wie kan mij in simpele bewoordingen uitleggen wat er aan de hand is en hoe ik het moet oplossen. Het heeft altijd perfect gewerkt!

Groet,

Theo

bewerkt door Theocacher B.
Geplaatst

Helaas deze digibeet heeft geen antwoorden maar wel een vraag.

Klopt het dat als ik caches naar mijn Cx stuur die verder dan bijvoorbeeld 1000 km van mijn thuis coordinaten liggen dat ik ze dan niet zie onder waypoints op de gps ?

Zo ja hoe los ik dit op zonder eerst die 1000 Km te rijden.

Geplaatst
Helaas deze digibeet heeft geen antwoorden maar wel een vraag.

Klopt het dat als ik caches naar mijn Cx stuur die verder dan bijvoorbeeld 1000 km van mijn thuis coordinaten liggen dat ik ze dan niet zie onder waypoints op de gps ?

Zo ja hoe los ik dit op zonder eerst die 1000 Km te rijden.

Ja, daar liep ik vorige week ook tegenaan met mijn csx. Dacht even dat er wat met de communicatie was, maar niet dus. Wat je kunt doen is een punt op je gps selecteren via FIND wat in het gebied ligt van de caches die je hebt geupload. Als je daarna vanaf dat punt weer een een FIND doet, dan zie je dus wel.

Geplaatst
Het zoeken op naam werkt volgens mij wel...
Klopt, 'find' is eigenlijk 'zoek dichtstbijzijnd bij de gps-ontvanger', zoeken op naam geeft alle wp's (of steden, of POI's uit je kaart). 'Open' je dan het gewenste wp, dan kun je met 'kaart' kijken op de kaart rondom dat wp. Zoekopdrachten nemen dan ook dat punt als centrum ('find' wordt 'zoek dichtsbijzijnd bij aanwijzer').
Geplaatst (bewerkt)

Beste allemaal,

Ik weet nu nog niet wat ik moet doen op Sent to GPS weer werkend te krijgen. Dit moet toch ook onder IE 6 kunnen werken?! (zie mijn bovenstaande reactie):doctor:

Groet,

Theocacher B.

bewerkt door Theocacher B.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...