Gerben&Ilona Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 hallo ik wou mijn acount naam wijzigen is dit mogelijk bij .nl en bij .com met behoud van de gevonden cache die wij al gevonden hebben, en zo ja hoe moet dit dan ? alvast bedankt Gerben & Ilona Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Voor .com kijk hier maar eens en voor .nl even een ticket aanmaken hier? met vermelding van je oude naam en nieuwe gewenste naam! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerben&Ilona Geplaatst 7 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2009 bedankt voor je antwoord ik heb een e-mail gestuurd en een ticket aangemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennenmaik Geplaatst 16 maart 2009 Share Geplaatst 16 maart 2009 Ik het ook mogelijk een account te kopieren? Het is mogelijk zo dat vader gaat cachen met de kids en moeder ook, maar dan wel gescheiden van elkaar. Ik heb die caches tot nu toe natuurlijk ook allemaal gevonden, dus het zou oneerlijk zijn als ik met een lege account moet beginnen... groetjes, vrouwelijk lid van team Glenn en Maik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BY Angels Geplaatst 17 maart 2009 Share Geplaatst 17 maart 2009 Goede vraag, maar of het mogelijk is weet ik niet. Je zou geocaching.com kunnen vragen of het mogelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 17 maart 2009 Share Geplaatst 17 maart 2009 (bewerkt) Lijkt me niet mogelijk... Technisch is het een wat lastige klus, en ik kan me heel goed voorstellen dat gc.com gewoon zegt: Maak een nieuw account, en log gewoon alles wat je op je andere account ook heb staan. Kun je meteen de Founds weglaten die je eigenlijk niet gedaan /meegelopen hebt. 17 maart 2009 bewerkt door kalkendotters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden