Spring naar bijdragen

Garmin En Asus Gaan Samen Smartphones Maken


Aanbevolen berichten

"... Garmin was al bezig met een Android-toestel, Asus had nog meerdere Windows Mobile-smartphones in de pijplijn zitten. "Die komen nu in Europa en Amerika uit onder de Garmin Asus-vlag", zegt Asus-woordvoerder Milan Rado. [...]

 

De toestellen van Garmin Asus zullen daarom gericht zijn op locatiegebaseerde diensten en navigatie. Het eerste toestel onder de naam Garmin Asus is een oude bekende: de Nüvifone, die nu als typenummer G60 heeft meegekregen. [...] ...als speciale features staan onder meer geo-tagged sms, e-mail en een eigen interface voor sociale netwerken genoemd.

 

Op het Mobile World Congress, [...] in Barcelona, zal het tweede toestel worden aangekondigd."

 

Bron: 'Asus en Garmin gaan samen smartphones maken' (Tweakers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mooi nieuws, hopelijk krijgen we dan in de toekomst een GPS ontvanger met:

 

-Mobiel internet (loggen in het veld en cachebeschrijvingen bekijken in het veld)

 

-Foto's maken met het toestel en gelijk toevoegen aan je log

 

-Wherigo met bewegende beelden en geluiden

 

Laat maar komen, dan kunnen we de PQ's vergeten! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi nieuws, hopelijk krijgen we dan in de toekomst een GPS ontvanger met:

 

-Mobiel internet (loggen in het veld en cachebeschrijvingen bekijken in het veld)

 

-Foto's maken met het toestel en gelijk toevoegen aan je log

 

-Wherigo met bewegende beelden en geluiden

 

Laat maar komen, dan kunnen we de PQ's vergeten! :rolleyes:

 

Dit kan en doe ik al met mijn Nokia N95 hoor :crybaby: :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi nieuws, hopelijk krijgen we dan in de toekomst een GPS ontvanger met:

 

-Mobiel internet (loggen in het veld en cachebeschrijvingen bekijken in het veld)

 

-Foto's maken met het toestel en gelijk toevoegen aan je log

 

-Wherigo met bewegende beelden en geluiden

 

Laat maar komen, dan kunnen we de PQ's vergeten! :thumbup:

 

Dit kan en doe ik al met mijn Nokia N95 hoor ;):dribble:

 

Dus als je een foto maak kan je gelijk even aantikken dat je hem wil uploaden voor een logje van een cache? :dribble:

 

Ik denk dat door de samenwerking de huidige technieken wat eenvoudiger worden gemaakt.

 

En dat je bijvoorbeeld de techniek van de PDA in het toestel heb met de batterij levensduur van een GPS toestel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

Dat ziet er goed uit. Dan kunnen we misschien echt paperless gaan cachen.

 

Als hij dan ook nog de topografische kaarten gaat ondersteunen zou het helemaal mooi zijn.

 

IK ben benieuwd wat ge uiteindelijk specificaties gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Update: 'Garmin-Asus Nüvifone komt deze maand uit' (Tweakers, za 6 juni 2009)

 

"... Garmin-Asus zal een van zijn Nüvifones vanaf eind deze maand of begin volgende maand in Azië gaan verkopen. Waarschijnlijk gaat het om de G60, een navigatiesmartphone met Linux die begin 2008 werd aangekondigd...."

 

"... hoewel het ook nog de M20 kan zijn, die is uitgerust met Windows Mobile...."

 

"... De Nüvifone beschikt over hsdpa, wifi en bluetooth, en heeft een 3,5"-touchscreen dat na het opstarten drie iconen toont waarmee de meeste functies te benaderen zijn: Call, Search en View Map. Zodra het toestel in zijn houder in de auto wordt geplaatst, wordt het navigatiemenu automatisch getoond en wordt handsfree bellen geactiveerd...."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De topic gesloten.

 

Onderwerp heeft in eerste instantie niets met geocachen te maken of het moet het merk van de GSM zijn. Dat er een GPS ingebouwd zit is ook al geen bijzonderheid.

 

Echt, voor dit soort apparaten zit je bij pocketinfo.nl 1000x beter dan op dit forum. Hetzelfde geldt ook voor "normale" navigatie hard- en software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...