Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi!

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om automatisch blogposts aan te maken nav logs op geocaching.com, of mocht niemand een idee hebben of dat bestaat, een mogelijkheid om de logs op geocaching.com automatisch te exporteren ...

Nu ben ik bezig om eea met GSAK te maken, maar dan blijf je met het "probleem" zitten dat GSAK gevuld wordt uit PQ's, die maar eens per dag updaten ..

Iemand enig idee hoe dit anders aan te vliegen is?

Gr,

WijZijnRaar

Geplaatst

Is dat dan niet een kwestie van loggen in GSAK en vervolgens via een macro uploaden naar een blog en geocaching.com?

Zal wellicht niet heel eenvoudig zijn denk ik (Als het al mogelijk is).

Geplaatst

Misschien heb je hier wat aan..

Dit is een PERL-script om je eigen logs etc. te downloaden van de GC.Com website. Wordt oa. als XML opgeslagen. Volgens mij moet daar wel wat voor te maken zijn...

Geplaatst
Misschien heb je hier wat aan..

Dit is een PERL-script om je eigen logs etc. te downloaden van de GC.Com website. Wordt oa. als XML opgeslagen. Volgens mij moet daar wel wat voor te maken zijn...

Hier kan ik inderdaad wel wat mee, zodra het een beetje draait, zal ik de resultaten (en de gebruikte scripts) delen met jullie! :blush:

Geplaatst
Is dat dan niet een kwestie van loggen in GSAK en vervolgens via een macro uploaden naar een blog en geocaching.com?

Zal wellicht niet heel eenvoudig zijn denk ik (Als het al mogelijk is).

Dit zou wel mogelijk zijn, maar dat betekent dat we altijd GSAK moeten gebruiken om te loggen .... en daar gebruiken wij GSAK niet voor, omdat je dan voor zaken als TB's en Needs Maintenance logs alsnog naar geocaching.com moet, da's een beetje onhandig.

GSAK gebruiken we eigenlijk vooral als generator voor OV2's en FindStatGen, en het opslaan van hints voor series die we niet in 1x lopen ... voor loggen vinden wij het niet geschikt.

Geplaatst

Ik log eigenlijk altijd via GSAK. De reden daarvoor is dat gc.com soms niet bereikbaar is. De log staat dan in ieder geval in GSAK en kan op een rustiger moment alsnog opgestuurd worden... :lol1:

Geplaatst

Er zijn in GSAK ook macro's die van alle caches in je filter een nieuwe gpx gaat halen incl. nieuwe blogs.

Handig als je niet op je pocketquery wil wachten voor die ene cache.

Er is ook een macro die jouw logs naar HTML omzet. Wellicht kun je hier verder mee knutselen.

Toch wel enorm handig, dat GSAK-mini-event. :lol1:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...