elsinga Geplaatst 16 februari 2002 Geplaatst 16 februari 2002 Hallo allemaal! In de laatste fase van het plaatsen van mijn eerste cache ben ik nog op zoek naar een geschikte doos... liefst zo'n zwarte munitekist van kunststof. Maar de ene tip die ik had (Dick's Dumpstore in Leeuwarden) bleek ijdele hoop... Dus: waar kan ik in noord NL zo'n ding kopen? Of ergens per post bestellen wellicht? En aangezien ik regelmatig in Nieuwegein (en langs Hilversum, Almere en Lelystad) kom, is een tip in die richting ook welkom. Dank! Robert =8-)
willemjan Geplaatst 16 februari 2002 Geplaatst 16 februari 2002 Bij de legerdump in Zwaagwesteinde kun je wel munitiekisten van kunstof kopen maar ze kosten ongeveer 5 euro. Je kunt Hoogsteen's Dump Store vinden in Zwaagwesteinde aan de zuiderstationsstraat 7. Dicht bij het station van Zwaagwesteinde. Willem-Jan
stada Geplaatst 17 februari 2002 Geplaatst 17 februari 2002 Bij de Dump aan de Oosterhaven in Groningen hebben ze er nog wel een heel aantal. Kosten iets van € 5,- Let op dat maar een van de drie soorten/maten echt waterdicht is.
elsinga Geplaatst 23 februari 2002 Auteur Geplaatst 23 februari 2002 Dank! Ik heb inmiddels een metalen munitiekist gekocht, maar ga zeker nog eens in Zwaagwesteinde of Groningen kijken voor een kunststof variant. Die roesten namelijk niet... =8-)
Ralph Geplaatst 23 februari 2002 Geplaatst 23 februari 2002 De metalen muntiekisten roesten ook (vrijwel) niet... En kunnen niet kapotgeprikt worden... (en evt. met een metaaldetector gevonden worden) Ralph
Mumzle Geplaatst 23 februari 2002 Geplaatst 23 februari 2002 Metaal detector :0 ? Er worden toch altijd de juiste coördinaten opgegeven ? Mumzle
gimli Geplaatst 27 februari 2002 Geplaatst 27 februari 2002 Hee ik heb nog geen kunstof munitieboxen gezien hier in het midden van het land.. iemand wel? die lijken mij niet onprettig :-) groetsels, gimli
Ralph Geplaatst 28 februari 2002 Geplaatst 28 februari 2002 Ik ben bezig om een heuleboel metalen munitiekisten te kopen via dumpstore.nl . Ik heb de betreffende meneren gemaild en ze zijn geinteresseerd. Dus jullie lezen het wel als er besteld kan worden!! :laugh: :cool: Ze kosten nu (zonder korting dus) € 4.95 . En nou had ik bedacht dat ik ze voor diezelfde prijs ga verkopen, maar de winst gaat dan naar geocaching Benelux (voor de kosten van de sitehosting e.d.) Ralph
gimli Geplaatst 5 maart 2002 Geplaatst 5 maart 2002 Ralph, doe er gauw een doorkomen? heb er ernstig eentje nodig om te verbouwen naar de Buitenzorg special version :-) groetsels, Gimli :hehe:
Goofy Geplaatst 5 maart 2002 Geplaatst 5 maart 2002 Wij hebben ijzeren bij Sietsma-Army Goods gekocht. Middenmaat niet de halve Einsteinstraat 12, 1704 RT Heerhugowaard. www.sietsma-armygoods.nl voor Euro 2.50 per stuk. Over de prijs valt bij afname van veel best te onderhandelen. Hij heeft er nog zeker 200 staan.
Hoekraam Geplaatst 13 maart 2011 Geplaatst 13 maart 2011 hallo ik zoek ook menutie kisten als iemand iets heeft of wil verkopen mail mij dan de maten wij heten hoekraam ik hoop dat iemand mij blij kan maken het liefst iemand in Zuid holland
vuursteentjes Geplaatst 13 maart 2011 Geplaatst 13 maart 2011 Ik heb nog drie stalen munitie kisten liggen!! Voor de liefhebber
corina Geplaatst 13 maart 2011 Geplaatst 13 maart 2011 Wat een lage prijzen voor die munitie kisten betalen jullie. Ik heb er een paar weken terug 12,50 voor een kist moeten betalen. Moest er nog een stukje voor rijden ook want hier in de buurt zijn ze helemaal niet te vinden.
Wiztel Geplaatst 13 maart 2011 Geplaatst 13 maart 2011 De genoemde prijzen waren dan ook uit 2002, toen waren er nog niet zo veel cache®s. Groeten, Wiztel
Team Professor X Geplaatst 13 maart 2011 Geplaatst 13 maart 2011 Wat een lage prijzen voor die munitie kisten betalen jullie. Ik heb er een paar weken terug 12,50 voor een kist moeten betalen. Moest er nog een stukje voor rijden ook want hier in de buurt zijn ze helemaal niet te vinden. Voor een medium ammobox? Dat is echt veel te veel Volgende keer eerst maar eens op het forum rondneuzen, of gewoon een PM sturen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden