Spring naar bijdragen

Cachetype wijzigen?


DiedB

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb 3 caches, waaronder 2 singles. Van eentje zou ik (als het kan) een multi willen maken. Kan dat of is dat niet mogelijk?

 

Gewoon een nieuwe cache aanmaken en de oude in het archief zetten? Dat geeft cachers die de 'oude' al gedaan hebben de mogelijkheid ook de nieuwe te loggen. Wel zo leuk en geen gedoe met het aanpassen van de bestaande cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andersom lijkt me makkelijker.

 

de oude in het archief. dan de multi aanmelden. Ik zou de cache alleen niet op precies dezelfde plek neerleggen want iedereen weet de cache dan zo te vinden zonder dat ze de multi hoeven te doen

 

Je bedoelt dat als de nieuwe online komt de ouwe het archief in doen en dan de nieuwe gebruiken?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoelt dat als de nieuwe online komt de ouwe het archief in doen en dan de nieuwe gebruiken?

 

Nee, hij bedoelt, hoop ik, dat als je de nieuwe cache bij geocaching.com ter review gaat aanbieden, je de oude al in het archief gedaan moet hebben. Als de cache immers binnen 161 meter van de oude komt te liggen, wordt de cache niet gepubliceerd, niet eerder dan als de oude gearchiveerd is. Daarbij komt, biedt je een cache ter review aan op geocaching.com, dan MOET de fysieke cache al op zijn plek liggen.

 

Zelf kun je de cachetype niet wijzigen en een reviewer van geocaching.com zal je hetzelfde voorstellen als je hem/haar vraagt om de cachetype voor je te wijzigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...