Spring naar bijdragen

Aantal meters naar xxx graden Palm TX


Veendammer

Aanbevolen berichten

Hallo mede-cachers,

 

Soms wordt er gevraagd om een bepaald aantal meters in een bepaalde richting te lopen.

 

Nu cache ik altijd met een Palm TX en gebruik Cetus om naar waypoints te lopen. Volgens mij kan ik hiermee bovenstaande niet goed uitvoeren.

 

Heeft er iemand ervaring met een programma op de Palm OS en bovenstaande techniek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo mede-cachers,

 

Soms wordt er gevraagd om een bepaald aantal meters in een bepaalde richting te lopen.

 

Nu cache ik altijd met een Palm TX en gebruik Cetus om naar waypoints te lopen. Volgens mij kan ik hiermee bovenstaande niet goed uitvoeren.

 

Heeft er iemand ervaring met een programma op de Palm OS en bovenstaande techniek?

Wij hebben ook eerst met een Palm en Cetus gecached. Als allerlaatste mogelijkheid kun je natuurlijk "omgekeerd projecteren" (afhankelijk ook van de afstand en vereiste nauwkeurigheid) d.w.z. zo lopen todat de afstand klopt en de hoek gelijk is aan de gewenste hoek plus of min 180 graden. Dat deden we eerst maar we zijn snel (na één keer) overgestapt op de spreadsheets Geotools4. En voor het uitvoeren van de spreadsheets gebruikten we MiniCalc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mede-cachers,

 

Soms wordt er gevraagd om een bepaald aantal meters in een bepaalde richting te lopen.

 

Nu cache ik altijd met een Palm TX en gebruik Cetus om naar waypoints te lopen. Volgens mij kan ik hiermee bovenstaande niet goed uitvoeren.

 

Heeft er iemand ervaring met een programma op de Palm OS en bovenstaande techniek?

Wij hebben ook eerst met een Palm en Cetus gecached. Als allerlaatste mogelijkheid kun je natuurlijk "omgekeerd projecteren" (afhankelijk ook van de afstand en vereiste nauwkeurigheid) d.w.z. zo lopen todat de afstand klopt en de hoek gelijk is aan de gewenste hoek plus of min 180 graden. Dat deden we eerst maar we zijn snel (na één keer) overgestapt op de spreadsheets Geotools4. En voor het uitvoeren van de spreadsheets gebruikten we MiniCalc.

 

Ik werk ook met Minicalc en Geotools4 en dat loopt prima op mijn Palm m505 (dus al een oudje). Ik heb wel een losse GPS (Nüvi 550).

 

Succes

Nuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...