Jurgen & Co Geplaatst 15 januari 2009 Geplaatst 15 januari 2009 Ben net thuis heb dan ook niet het hele dradje gelezen. Zo eerst ven douchen en eten. Zelf gebruik ik nu deze macro. http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...amp;#entry50077 Mijn macro mag je veranderen zoals je wilt.
Krijgertjes Geplaatst 15 januari 2009 Auteur Geplaatst 15 januari 2009 Bedankt voor alle antwoorden. Ik doe geregeld een PQ met als instelling: Nearest to Home, Not found, Changed last 7 days. Daarmee krijg ik een database die voor ons goed (genoeg) gevuld is. We krijgen dan ook de caches vlak over de grens. De opties met PQ filters of RefreshAllGPX a.d.v. alleen de laatste update voldoet dus niet. Voor mij is laatste macro wel interessant. Dan wordt het aantal te refreshen caches gelimiteerd. Daarmee kan ik in elk geval het gebied waar we willen cachen eerst controleren op gearchiveerde caches. Helaas is dat een work around en niet een echt goede oplossing. Groeten, Krijgertjes
Lein Geplaatst 16 januari 2009 Geplaatst 16 januari 2009 Heeft iemand nog een oplossing voor mijn geschetste probleem in post#14? Heeft niemand anders hier 'last' van?
smeule Geplaatst 16 januari 2009 Geplaatst 16 januari 2009 Heeft iemand nog een oplossing voor mijn geschetste probleem in post#14? Heeft niemand anders hier 'last' van? Volgens mij kan je bij je PQ's aangeven dat je geen gearchiveerde caches in je PQ wilt hebben. Daarnaast kan je in GSAK een Macro laten draaien die je Database opschoont van oude gearchiveerde caches. Zo blijft mijn database met "Cache To Do" schoon.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden