Spring naar bijdragen

Ijsmeesters gebruiken een GPS voor het uitzetten van een tocht


Track_leader

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... :crybaby: En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen...

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... :crybaby: En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen...

 

Door de kou stromen de elektronen minder hard door de chips en dus wordt er minder afstand gemeten. Bij het absolute nulpunt staan de elektronen zelfs stil en is de afstand dus 0 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... :wine: En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen...

 

Door de kou stromen de elektronen minder hard door de chips en dus wordt er minder afstand gemeten. Bij het absolute nulpunt staan de elektronen zelfs stil en is de afstand dus 0 !

Dat zal me een wintertje worden met ongeveer 270 graden onder 0! :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... :dribble: En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen...

 

Door de kou stromen de elektronen minder hard door de chips en dus wordt er minder afstand gemeten. Bij het absolute nulpunt staan de elektronen zelfs stil en is de afstand dus 0 !

Gelukkig is heeft dit niets te maken met het GPS-signaal, dus... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...