Track_leader Geplaatst 10 januari 2009 Geplaatst 10 januari 2009 http://www.ad.nl/groenehart/2902045/IJsmee...te_met_GPS.html
Vasc0 Geplaatst 10 januari 2009 Geplaatst 10 januari 2009 Ik zag van de week ook een ijsmeester op tv die gebruik maakte van een GPS.
verrader Geplaatst 10 januari 2009 Geplaatst 10 januari 2009 Nee Vasco, dat was een Grote Peil Stok, om te kijken hoe dik het ijs was!
gpsgek Geplaatst 10 januari 2009 Geplaatst 10 januari 2009 (bewerkt) Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen... 10 januari 2009 bewerkt door gpsgek
Boswijk Posse Geplaatst 10 januari 2009 Geplaatst 10 januari 2009 Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen... Door de kou stromen de elektronen minder hard door de chips en dus wordt er minder afstand gemeten. Bij het absolute nulpunt staan de elektronen zelfs stil en is de afstand dus 0 !
cachorganic Geplaatst 10 januari 2009 Geplaatst 10 januari 2009 Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen... Door de kou stromen de elektronen minder hard door de chips en dus wordt er minder afstand gemeten. Bij het absolute nulpunt staan de elektronen zelfs stil en is de afstand dus 0 ! Dat zal me een wintertje worden met ongeveer 270 graden onder 0!
gpsgek Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen... Door de kou stromen de elektronen minder hard door de chips en dus wordt er minder afstand gemeten. Bij het absolute nulpunt staan de elektronen zelfs stil en is de afstand dus 0 ! Gelukkig is heeft dit niets te maken met het GPS-signaal, dus...
Team Gelaen Geplaatst 11 januari 2009 Geplaatst 11 januari 2009 Voordeel van die kou is ook dat je te maken krijgt met supergeleiding en je geen batterijen meer nodig hebt en je dus oneindig lang kunt cachen. Een van de probleempjes waar je dan mee te maken krijgt is wellicht het aankrijgen van de gps.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden