Team Grasspy Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 (bewerkt) Sinds afgelopen dag is opeens de afstand en richtingpijl verdwenen. Zie foto met omcrikelde deel. Voor zover ik weet heb ik geen instellingen gewijzigd. Weet iemand hoe ik deze weer terug krijg. Zal wel een instelling zijn maar heb hem nog niet kunnen vinden. Alvast bedankt 28 december 2008 bewerkt door Team Grasspy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Geen foto's? Network time-out? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Grasspy? De info is wat summier: welk type gebruik je en heb je onlangs nog wat gereset oid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Grasspy Geplaatst 28 december 2008 Auteur Share Geplaatst 28 december 2008 (bewerkt) Foto's ben ik nog mee bezig. Ik heb ze bij mij op mijn server staan maar die lijkt niet meer bereikbaar via het internet. Het enige wat ik gereset heb is de track log. Maar daarna heeft het nog gewerkt. Het gaat om het rode richtingspijltje in de rechterboven hoek van mijn Garmin Oregon 400t met software versie 2.80 Foto's probeer ik zo snel mogelijk erbij te krijgen. Evt. via een online storage (iemand evt. een idee wat ik daarvoor kan gebruiken) 28 december 2008 bewerkt door Team Grasspy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Sinds afgelopen dag is opeens de afstand en richtingpijl verdwenen. Zie foto met omcrikelde deel. Voor zover ik weet heb ik geen instellingen gewijzigd. Weet iemand hoe ik deze weer terug krijg. Zal wel een instelling zijn maar heb hem nog niet kunnen vinden. Alvast bedankt Heb je wel een bestemming geslecteerd en/of heb je wel fix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Grasspy Geplaatst 28 december 2008 Auteur Share Geplaatst 28 december 2008 Korte omschrijving wat ik doe. Ik selecteer de cache waar ik naartoe wil. Er wordt dan een roze lijn naar de cache getekend in de recterbovenhoek komt er een richtingspijltje te staan. Ik gebruik een Oregon 400T met software versie 2.80 voor zover ik weet geen fix? Ik heb alleen de tracklog gereset. Maar daarna heeft het nog gewoon goed gewerkt. Verder zijn er geen instellingen gewijzigd of is er iets gereset. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Grasspy Geplaatst 28 december 2008 Auteur Share Geplaatst 28 december 2008 Als het goed is staan er nu wat schermafdrukken bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Grasspy Geplaatst 28 december 2008 Auteur Share Geplaatst 28 december 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Bij mij blijft het laden van deze pagina hangen op (waarschijnlijk) jouw images. Als ik geen pijl heb op mijn GPS Map 60 CSx, check ik: * satellietfix * ingesteld doel Als dat niet werkt, werkt het kalibreren van het kompas altijd wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Grasspy Geplaatst 28 december 2008 Auteur Share Geplaatst 28 december 2008 Ik heb net de kompas kalibratie uitgevoerd maar geen verandering. Wat houdt een satelietfix in?? Ik weet niet of de software versie 2.8 er iets mee te maken kan hebben. IK heb sinds de update meerdere problemen die hier wel door komen. Ik had echter hier het idee mee dat het een instelling was. Ik heb overigens zelf de images wel goed. Ik begrijp dat het bij andere niet goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Grasspy Geplaatst 28 december 2008 Auteur Share Geplaatst 28 december 2008 Voor mezelf is het overigens iets minder belangrijk. Maar mijn dochtertje van 5 gebruikt deze pijl om naar de cache te komen. Zij was ook degene die het opmerkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Ik heb net de kompas kalibratie uitgevoerd maar geen verandering. Wat houdt een satelietfix in?? Een GPS-fix houdt ik dat je satelliet ontvangst hebt. Het probleem is zo opgelost. Je hebt de data velden gewijzigd, je moet met je vinger rechts boven in gaan staan (op de lokatie waar je de cirkel hebt staan) vervolgens kan je de data velden wijzigen in een pijl. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Grasspy Geplaatst 28 december 2008 Auteur Share Geplaatst 28 december 2008 Super Het werkt. Waarschijnlijk heeft mijn dochter het zelf per ongeluk aangepast. Ik wist niet dat het mogelijk was. Zo leer je nog eens wat op zondag avond. Allemaal bedankt voor de reacties, zeker namens mijn dochter die kan ik weer heel blij maken. Alsnog allemaal bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden