Spring naar bijdragen

Richtingpijl en afstand verdwenen bij volgende punt


Team Grasspy

Aanbevolen berichten

Sinds afgelopen dag is opeens de afstand en richtingpijl verdwenen. Zie foto met omcrikelde deel.

Voor zover ik weet heb ik geen instellingen gewijzigd. Weet iemand hoe ik deze weer terug krijg.

Zal wel een instelling zijn maar heb hem nog niet kunnen vinden.

 

Alvast bedankt

 

1047.jpg

 

1074.jpg

 

1093.jpg

bewerkt door Team Grasspy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Foto's ben ik nog mee bezig. Ik heb ze bij mij op mijn server staan maar die lijkt niet meer bereikbaar via het internet.

 

Het enige wat ik gereset heb is de track log. Maar daarna heeft het nog gewerkt.

 

Het gaat om het rode richtingspijltje in de rechterboven hoek van mijn Garmin Oregon 400t met software versie 2.80

 

Foto's probeer ik zo snel mogelijk erbij te krijgen. Evt. via een online storage (iemand evt. een idee wat ik daarvoor kan gebruiken)

bewerkt door Team Grasspy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds afgelopen dag is opeens de afstand en richtingpijl verdwenen. Zie foto met omcrikelde deel.

Voor zover ik weet heb ik geen instellingen gewijzigd. Weet iemand hoe ik deze weer terug krijg.

Zal wel een instelling zijn maar heb hem nog niet kunnen vinden.

 

Alvast bedankt

 

1047.jpg

 

1074.jpg

 

1093.jpg

 

Heb je wel een bestemming geslecteerd en/of heb je wel fix?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Korte omschrijving wat ik doe.

 

Ik selecteer de cache waar ik naartoe wil.

 

Er wordt dan een roze lijn naar de cache getekend in de recterbovenhoek komt er een richtingspijltje te staan.

 

Ik gebruik een Oregon 400T met software versie 2.80 voor zover ik weet geen fix?

 

Ik heb alleen de tracklog gereset. Maar daarna heeft het nog gewoon goed gewerkt.

 

Verder zijn er geen instellingen gewijzigd of is er iets gereset.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net de kompas kalibratie uitgevoerd maar geen verandering. Wat houdt een satelietfix in??

 

Ik weet niet of de software versie 2.8 er iets mee te maken kan hebben. IK heb sinds de update meerdere problemen die hier wel door komen.

 

Ik had echter hier het idee mee dat het een instelling was.

 

Ik heb overigens zelf de images wel goed. Ik begrijp dat het bij andere niet goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net de kompas kalibratie uitgevoerd maar geen verandering. Wat houdt een satelietfix in??

Een GPS-fix houdt ik dat je satelliet ontvangst hebt.

 

Het probleem is zo opgelost. Je hebt de data velden gewijzigd, je moet met je vinger rechts boven in gaan staan (op de lokatie waar je de cirkel hebt staan) vervolgens kan je de data velden wijzigen in een pijl.

 

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super

 

Het werkt. Waarschijnlijk heeft mijn dochter het zelf per ongeluk aangepast. Ik wist niet dat het mogelijk was.

 

Zo leer je nog eens wat op zondag avond.

 

Allemaal bedankt voor de reacties, zeker namens mijn dochter die kan ik weer heel blij maken.

 

Alsnog allemaal bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...