Intoer Geplaatst 15 december 2008 Geplaatst 15 december 2008 Hoi allemaal, ik ben nieuw hier , en begrijp dat je in dit forum "van newbie" vragen kan stellen. Ik zit met heel veel plezier vele berichten te lezen, maar kom daar toch regelmatig termen en afkortingen tegen die ik niet kan plaatsten. De berichten worden dan voor mij niet goed begrepen, en dat vind ik jammer. Dus misschien een stomme vraag...maar zou iemand me eens kunnen vertellen wat bv de onderstaande termen of afkortingen betekenen: NINU TFTC TB GC Coin Trackable Discoveren Voor jullie zal het misschien allemaal logisch zijn, maar voor mij abracadabra Alvast bedankt voor jullie tijd , als jullie m'n vraag zouden willen beantwoorden. Groeten Intoer
De Scheertjes Geplaatst 15 december 2008 Geplaatst 15 december 2008 NINU is niks in, niks uit tftc thanx for the cache tb is een plaatje met iets leuks aan een kettinkje, kun je meenemen en weer in een andere cache doen, kun je loggen gc geocaching.com coin is een munt, bijna hetzelfde als een tb maar dan in muntvorm discoveren is niet meenemen maar alleen bekijken van een tb of coin en dan loggen 1
Jeebeevee Geplaatst 15 december 2008 Geplaatst 15 december 2008 (bewerkt) als je kijkt in de begrippenlijst, welke te vinden is onder de FAQ/VVV knop, hier staan alle begrippen benoemd. 15 december 2008 bewerkt door Jeebeevee 2
Intoer Geplaatst 15 december 2008 Auteur Geplaatst 15 december 2008 Heel erg bedankt, voor jullie snelle reacties. Het wordt me duidelijk dat de Geocachers met veel begrippen en in termen communiceren. Dat wordt dus de komende tijd ff jullie lijstje erbij houden en dan komen we er wel uit. Nogmaals hartelijk bedankt.
Lepman Geplaatst 15 december 2008 Geplaatst 15 december 2008 Op deze website verschijnt binnenkort een WIKI. Daarin zullen zulke zaken ook uitgelegd worden. Tot die tijd kun je inderdaad met de begrippenlijst aan de slag en met de hulp op het forum
Geo20.10 Geplaatst 6 juni 2011 Geplaatst 6 juni 2011 (bewerkt) Bedankt voor de tip 6 juni 2011 bewerkt door Geo20.10
Wad-Seekers Geplaatst 7 juni 2011 Geplaatst 7 juni 2011 Het is de bedoeling om de geowiki binnenkort te actualiseren. Daaraan wordt, nu nog achter de schermen, gewerkt door het team.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden