Spring naar bijdragen

Waarom de mods/admins zich wel correct gedragen


Nemelis

Aanbevolen berichten

Chips al 2 keer probeer ik uit te leggen waarom de reacties van mods en admins wel correct zijn, maar de mods zijn me te snel af (terwijl de uitleg iets duidelijker mag (IMHO)) (heb zelfs al een PM aan een van de betrokken personen gestuurd)

Het nu volgende schrijf ik op persoonlijke titel.

 

Goed mijn uitleg (in steno):

 

* Het oorspronkelijke probleem was over de verwondering dat er in Zeeland in 1x zoveel caches verdwenen. In post 5 komt daar de uitleg op.

* Hierna veel reacties die langzamerhand van het oorspronkelijke probleem af gaan).

* Eser meld dat hij Kruimel zal vragen wat er aan de hand is

* Nog wat reacties die niet met het oorspronkelijke probleem te maken hebben

* Twinpeaks sluit topic vanwege dat er eigenlijk een topic hijack plaats vind (meeste reacties gaan niet over oorspronkelijke probleem

* Kruimel antwoord op oorspronkelijke probleem en op andere vragen.

 

Wat is hier niet netjes aan?

Ik heb geen flauw benul. Ik vind zelfs dat Kruimel zeer netjes heeft gehandeld want het topic was al afgesloten.

 

Let wel een admin en mod kunnen ALTIJD in topics schrijven. Zelfs in gesloten topics.

 

Had het topic weer open gemoeten? Volgens mij niet, want Kruimel geeft duidelijk aan dat hij een foutje heeft gemaakt met de bonus-cache, dus valt er nog wat te discussieren????

 

Kortom waarom mopperen? Puur omdat je als gebruiker (inwoner) niet de macht hebt als de mods /admins (regering / kabinet)?

Of omdat er nu meer mods zijn en dus dingen strakker worden gehandhaaft (omdat ze sneller worden gezien)?

 

Ik ben er PERSOONLIJK blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Chips al 2 keer probeer ik uit te leggen waarom de reacties van mods en admins wel correct zijn, maar de mods zijn me te snel af (terwijl de uitleg iets duidelijker mag (IMHO)) (heb zelfs al een PM aan een van de betrokken personen gestuurd)

Het nu volgende schrijf ik op persoonlijke titel.

 

Goed mijn uitleg (in steno):

 

* Het oorspronkelijke probleem was over de verwondering dat er in Zeeland in 1x zoveel caches verdwenen. In post 5 komt daar de uitleg op.

* Hierna veel reacties die langzamerhand van het oorspronkelijke probleem af gaan).

* Eser meld dat hij Kruimel zal vragen wat er aan de hand is

* Nog wat reacties die niet met het oorspronkelijke probleem te maken hebben

* Twinpeaks sluit topic vanwege dat er eigenlijk een topic hijack plaats vind (meeste reacties gaan niet over oorspronkelijke probleem

* Kruimel antwoord op oorspronkelijke probleem en op andere vragen.

 

Wat is hier niet netjes aan?

Ik heb geen flauw benul. Ik vind zelfs dat Kruimel zeer netjes heeft gehandeld want het topic was al afgesloten.

 

Let wel een admin en mod kunnen ALTIJD in topics schrijven. Zelfs in gesloten topics.

 

Had het topic weer open gemoeten? Volgens mij niet, want Kruimel geeft duidelijk aan dat hij een foutje heeft gemaakt met de bonus-cache, dus valt er nog wat te discussieren????

 

Kortom waarom mopperen? Puur omdat je als gebruiker (inwoner) niet de macht hebt als de mods /admins (regering / kabinet)?

Of omdat er nu meer mods zijn en dus dingen strakker worden gehandhaaft (omdat ze sneller worden gezien)?

 

Ik ben er PERSOONLIJK blij mee.

 

Beste Nemelis/ Eser,

 

Op de PB(waarvoor dank) heb ik al geantwoord,maar als ik deze dingen lees krijg ik een neiging om ook hier te antwoorden!!!

 

Het ging in de (afgesloten) topics niet over caches,maar over het feit dat de er mensen konden posten in afgesloten topics zonder wederhoor, de reacie van kruimel was zeker zeer netjes :) , maar weer zonder wederhoor .

Misschien is het beter om deze topic`s weer (even) open te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook even hier dan: Eser en Nemelis zijn 2 verschillende personen.

 

/*edit*/ 'dan' toegevoegd omdat ik het ook al via een reactie op je PM hebt gezegd. :lol:

bewerkt door Nemelis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer een moderator een topic sluit, heeft hij daar een gegronde reden voor.

 

Vaak is die reden, dat de discussie de verkeerde kant uitgaat, of de topic wordt gehijacked voor een ander doel, of wat dan ook.

 

Na het sluiten van een topic hebben wij moderators en ook de admins nog steeds de mogelijkheid om eventueel indien we dat nodig achten, nadere uitleg toe te voegen.

Geenszins met de bedoeling om de discussie weer op te starten. Dan hadden we het draadje wel open kunnen laten.

 

Het is mijns inziens absoluut niet zinvol om een discussie te starten over het feit dat wij de mogelijkheid om nog iets toe te voegen wel hebben en de "gewone" forumgebruiker niet.

 

 

Overigens kan het niet de bedoeling zijn, dat wij moderatoren voor elke beslissing die we nemen hier openlijk verantwoording af gaan leggen over het hoe en waarom.

Gaan we ook zeker niet doen.

 

Zoals gezegd (en in de regels te lezen) dat kan via PB of mail met de moderator of de admin.

 

Wat mij betreft is de zaak hiermee uitgelegd en aangezien dit, zoals al gezegd geen discussiestuk is, gaat ook dit topic op slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ging in de (afgesloten) topics niet over caches,maar over het feit dat de er mensen konden posten in afgesloten topics zonder wederhoor, de reacie van kruimel was zeker zeer netjes :lol: , maar weer zonder wederhoor .

 

Kijk, nu doe ik het weer. Reageren in een gesloten topic. In ieder geval ben ik allereerst blij dat voor de verandering ik eens een pluim krijg dat mijn reactie "zeker zeer netjes" was.

Mijn reactie was een uitleg. Al zeg ik het zelf, ook ik vond dat het duidelijk was en een uitleg dat duidelijk is behoeft geen wederhoor, geen discussie. In mijn reactie zat niets wat een wederhoor of discussie zou kunnen rechtvaardigen.

Als ik dan nu weer de reacties daar op lees, ook weer in deze topic, dan vraag ik me af wanneer we (ik) het wel goed doen. Ik vraag me af, om bovenstaande te voorkomen, of ik (wij) dan werkelijk wel eens ergens op terug zouden moeten komen, uitleg geven, transparant moeten zijn. Wat voor nut heeft het? Het is niet goed of het deugt niet. Waarom dan nog de moeite nemen om uitleg te geven? Een volgende keer bedenk ik me wel een tweede keer als ik vind dat een bepaalde actie van wie dan met enig uitleg duidelijkheid zou kunnen verschaffen. Het betrof notabene een actie van mij als reviewer van geocaching.com en die functie heeft niets te maken met mijn functie als Admin van het forum van geocaching.nl.

Degene die op dit bericht wil reageren kan me PBen. Als ik de tijd vind heb je binnen een paar weken antwoord ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...