Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

We hebben vandaag onze 100e cache gelogd ! Hartstikke leuk natuurlijk maar onze statistieken en kaarten zijn nu al ongeveer 6 weken niet aangepast. We lezen wel dat er zo nu en dan een cache bij collega cachers niet door gezet wordt, maar wij hebben er nu 101 gelogd (ook volgens .com) maar hebben er maar 59 in .nl staan !

Hoort dit ook bij de achterstand of is hier iets anders aan de hand ? :tooth:

Graag advies als iemand hier iets over kan zeggen.

Cobusity.

Geplaatst

Degene die dit vroeger bij hield is er mee gestopt en momenteel worden er nieuwe mensen ingewerkt.

Voor verdere info verwijs ik je door naar deze post

Geplaatst
Degene die dit vroeger bij hield is er mee gestopt en momenteel worden er nieuwe mensen ingewerkt.

Voor verdere info verwijs ik je door naar deze post

Heb dit ik inderdaad gelezen, maar dacht dat "ons geval" misschien een andere oorzaak had vanwege de erg grote verschillen welke ik bij anderen niet hoor.

Geplaatst

Bij mij staan de statistieken van .nl ook nog steeds op 4, terwijl ik bij .com 4x zoveel heb. Komt ooit wel weer goed :tooth:

Geplaatst

Bij ons zit er een verschil van 30 tussen. De laatste verwerkte gegevens zijn van begin oktober.

Ik vraag me wel af of deze achterstand nog wel ingehaald kan worden.

Geplaatst

Dit "probleem" heb ik ook, waarschijnlijk heb je veel caches gedaan afgelopen 6 weken, vandaar het grote verschil!

De caches zijn bij mij ook al sinds een tijd niet meer bijgewerkt. Echter ik ga uit van het positieve en verwacht dat dit probleempje wel weer wordt opgelost. Het enige jammere is dat ik momenteel geen Geo D'ors kan uitdelen :lol1:

:tooth: Maar ik merk wel als het weer werkt :blink: Tot die tijd maar geduldig afwachten en rustig doorgaan met cachen!

Groeten GonzAlex

Geplaatst

tot vorige week geen gesprekken geweest

tot vorige week geen inwerken geweest

tot vorige week geen reactie van .NL

behalve het bekende stilzwijgen.

Gaat goed, moet ik zeggen, met de voorgenomen doelstellingen :tooth:

Ongeduldige en nieuwsgierige Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

hoelang kan Nemelis het nog vohouden om het tegendeel te beweren

Geplaatst

kijk gewoon op .com :crybaby:

daar wordt alles wel goed bijgehouden. :beerchug:

verschijnen nieuwe caches :beerchug:

klopt de teller ect ect ect :beerchug:

hier komt het ook wel weer goed :beerchug:

Geplaatst

Wat ik wel lastig en vervelend vind is dat ik op de cachekaarten geen nieuwe caches meer zie verschijnen als ik op ''nieuw' klik.

Geplaatst
tot vorige week geen gesprekken geweest

tot vorige week geen inwerken geweest

tot vorige week geen reactie van .NL

behalve het bekende stilzwijgen.

Gaat goed, moet ik zeggen, met de voorgenomen doelstellingen

Mensch, durf te leven.... :crybaby:

Geplaatst

:crybaby:

Dank jullie voor de reacties, kan ik weer met een gerust hart gaan slapen.......

Hoop dat het weer snel op orde is, maar ja, het blijft liefde werk oud papier.

Is het niet een idee om met alle nl cachers (3000 ?) allemaal een extra tientje te schuiven zodat er iemand zich full-time (en betaald) kan bezig houden met "the art of typegoating" ? Ik heb begrepen dat het puur om beschikbare uurtjes gaat, dit moeten we toch met z'n allen kunnen regelen (zonder gelijk zelf aan de bak te gaan).

Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, dus zal wel voor m'n beurt roepen, :beerchug: 'k hoor het wel !

Groet,

Cobusity.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...