Geoman Geplaatst 23 april 2002 Share Geplaatst 23 april 2002 Helaas kon iemand het niet laten misbruik te maken van de mogelijkheid om HTML te embedden. Vanochtend merkte ik dat het Test Forum topic vast liep als gevolg van code bedoeld om het forum vast te laten lopen. Ik doel hierbij niet op de muziek fragmenten die de afgelopen dagen zijn gepost. De enige mogelijkheid om snel e.e.a. te repareren bleek het dissen van het topic. HTML staat vanaf vandaag AF. De leuke mogelijkheden die dit board biedt worden zo snel knap minder. Jammer dat de goede onder de kwade moeten lijden. Het zij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 23 april 2002 Share Geplaatst 23 april 2002 HTML staat vanaf vandaag AF. De leuke mogelijkheden die dit board biedt worden zo snel knap minder. Jammer dat de goede onder de kwade moeten lijden. Het zij zo. Dat is inderdaad ontzettend jammer, (ik wilde net aan van Lunteren uit leggen hoe hij zijn muziekje weer terug kon zetten) Heel begrijpelijk dat je het af hebt gezet Geoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast van Lunteren Geplaatst 23 april 2002 Share Geplaatst 23 april 2002 Hardstikke jammer dat HTML uitstaat. Wel begrijpelijk want als het forum vastloopt, hebben we helemaal niets. Megaheks, kun je me nog laten weten van welke groep witch.mp3 is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 23 april 2002 Share Geplaatst 23 april 2002 Megaheks, kun je me nog laten weten van welke groep witch.mp3 is. The Rattles (ook al in oude topic gezet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 23 april 2002 Share Geplaatst 23 april 2002 Helaas kon iemand het niet laten misbruik te maken van de mogelijkheid om HTML te embedden.Vanochtend merkte ik dat het Test Forum topic vast liep als gevolg van code bedoeld om het forum vast te laten lopen. Wat een !@#$%@%^ die dat flikte. Zat er zomaar een buitenstaander te knoeien? Of was het een bekende? In het laatste geval: ik hoop dat diegene subiet wordt verbannen! Walter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 23 april 2002 Auteur Share Geplaatst 23 april 2002 Zat er zomaar een buitenstaander te knoeien? Of was het een bekende? In ieder geval een geregisteerd persoon. Wie is niet na te gaan daar het topic (pagina 4) al tijdens het laden zorgde voor een ´hangup´ Mogelijk was er geen sprake van kwade opzet, maar een uit de hand gelopen ´experiment´. Als dit zo is laat mij dit dan s.v.p. per mail weten. HTML zou in dat geval weer aan kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 23 april 2002 Share Geplaatst 23 april 2002 HUH...tis toch een acces database..?? Daar kun je dat toch in terug zien..?? IP enz enz haal je daar gewoon uit volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 73-1011035307 Geplaatst 24 april 2002 Share Geplaatst 24 april 2002 Ik dacht ook dat je het forum niet hoefde te starten om de bron (of de DB) te bekijken. Ben ook heel benieuwd (beroepsmatig) hoe het precies is gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 25 april 2002 Auteur Share Geplaatst 25 april 2002 Nog FF geduld Zal vanavond de Dbase uitspitten. Heb het momenteel druk op het werk. Gisteren een dag van 18 uur gemaakt... pffff. Dat heb je als je 12 miljard moet terugverdienen :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 73-1011035307 Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 Dat heb je als je 12 miljard moet terugverdienen :laugh: 12 miljard? Sjeeeeesus! Ben je stiekem minister ofzo?? :butbut: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 Dat heb je als je 12 miljard moet terugverdienen Je werkt zeker in het promotieteam van de JSF !!! Promotieteam-werk kun je ook beter aan die meiden van Veronica/Yorin overlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 25 april 2002 Auteur Share Geplaatst 25 april 2002 Fout fout :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stada Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 Dan ben je postbode of telefoonmonteur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azimuth a.k.a. Kora Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 gokje, je werkt bij kpn.... komt dat i-mode logootje op de site bij jou vandaan? en komt er ook een geocaching i-mode pagina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 73-1011035307 Geplaatst 25 april 2002 Share Geplaatst 25 april 2002 misschien moet je de mis-investering van UMTS terug zien te verdienen voor KPN?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden