Spring naar bijdragen

Embedded Wavjes probleem - was Test Topic - - Html vanaf nu op ´off´ -


Geoman

Aanbevolen berichten

gokje, je werkt bij kpn.... komt dat i-mode logootje op de site bij jou vandaan? en komt er ook een geocaching i-mode pagina?

 

Drie maal JA  :beerchug:

 

Over dat laatste ..... e.e.a. is nog zwaar experimenteel. Ik verwacht niet binnen twee maanden in de lucht te zijn.

Zodra er iets te testen valt (ook gewoon via internet zichtbaar) dan horen jullie dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hoera!

 

hoop toch echt dat de html weer aan mag.. is wel heel erg leuk enzow..

maar goed je weet het nooit he?

 

geloof nog niet echt in I-mode : voorlopig nog wel heel errug duur enzow :-(

 

groetjes,

 

Gimli  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het vastlopen van het Topic:

 

Een combinatie van drie geluids files bleek achteraf toch teveel van het goede. Naast de pagina werd er maar liefst 5MB aan wavjes - door elkaar- gedownd. Niet echt leuk als je een 56k modem bezit.

 

:exclamation: S.V.P geen wavjes meer embedden om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.

 

HTML gaat morgen weer op ON.

 

Even voor de goede orde en n.a.v. vragen over de Dbase.

Het is geen access maar een DBM bestand.

Onderlinge berichten zijn niet door mij te lezen (gecrypt)

IP adressen zijn wél leesbaar en gekoppeld aan alle postings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat weet ik zo net nog niet.. I-mode heeft zeker een goede toekomst.. alleen de datalimieten en de huidige prijzen voor content maken het wel zo dat je het alleen gaat gebruiken als je of een heel dikke portomonaie hebt of een werkgever die heel erg gek is...

 

gimli heeft geen van beide ;-p

 

:hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

das nie erg Gimli van je baas.....maar je dacht toch niet dat alle webmasters site's om gingen zetten voor i-mode..??..deden ze ook niet bij wap  ???  Nee dit wordt echt weer een te vroeg geboren kindjuh van KPN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik kijk naar waar de poen vandaan moet komen:

in Japan is het een succes voor de bedrijvers. De grote inkomstenbronnen zijn games en gokken. Miljoenen Japanners zitten dagelijks vele uren in openbaar vervoer zich te vervelen.  En verder gebruiken  vrouwen het veel omdat er voor hun (ze zitten bijna allemaal thuis huisvrouw te zijn) inhoud is en ze geillustreerd kwekken met elkaar zeer waarderen (SMS-functie).

En wat hebben we in Nederland? Geen gokken, dat mag niet. Plus inhoud voor mannen (voetbaluitslagen die zo ook al via SMS kunnen krijgen en dergelijke) en een dagelijks kookrecept voor vrouwen. Dus 50 procent van de potentieele gebruikers doen zo wie zo niet mee in het business plan.

Zo'n macho-benadering als ze nu hebben zal geen succes brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1999 ....... SMS .... belachelijk je denkt toch niet dat ik voor een gulden per minuut 1 tekstregel ga verzenden?

 

2002 Aan SMS wordt meer verdiend dan aan het GSM verkeer!

 

Het kan verkeren..  :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...