Spring naar bijdragen

Problemen met google maps


evelineroos

Aanbevolen berichten

Via google maps zoek ik regelmatig naar caches. Maar sinds een week gaat dit niet helemaal goed. Er worden geen plaatsen meer gevonden en ook geen caches meer gevonden. Heeft iemand anders dit ook? En wat kan ik doen dat ik weer caches kan zoeken via google maps...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hm, weet ik niet.

 

Bij mij werkt het gewoon op die manier.

 

Welke browser gebruik je? Wellicht heeft het daar mee te maken.

 

Edit: er staan 2 google map links bij een cache. Peetee geeft de goede aan, bij mij ook de bovenste.

Bij die andere google maps link krijg je alleen een ballonnetje va de btreffende cache.

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja deze link bedoel ik! Ik kan 1x een bestemming invoeren. Dan zie ik caches. Als ik dan naar een andere bestemming wil staat er links onder in de pagina: "Fout op de pagina". En kan ik ook eigenlijk niets meer...

 

 

A ok, dat werkt bij mij ook niet.

Ik weet niet of dat ooit gewerkt heeft. Ik zoom meestal alleen in en uit en schuif met de kaart. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja deze link bedoel ik! Ik kan 1x een bestemming invoeren. Dan zie ik caches. Als ik dan naar een andere bestemming wil staat er links onder in de pagina: "Fout op de pagina". En kan ik ook eigenlijk niets meer...

Ik heb dezelfde foutmelding in IE7. Het ligt dus waarschijnlijk aan de pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een ideetje, het is namelijk geen google maps, maar probeer Google Earth eens. Dit is een gratis programma, hier te downloaden.

 

In combinatie met de Geocache browser die rechtsonderin je "My Account details" staat, heb je dan altijd alle caches beschikbaar, live bijgewerkt van overal ter wereld. Of dit de meest handige manier is om caches te vinden betwijfel ik, maar het werkt voor jou blijkbaar en kost niks.

 

Ik heb geen link bijgevoegd van de Geocache browser, omdat deze denk ik alleen voor premium members geldt. Als ik hem hier link, kan iedereen er (waarschijnlijk) bij. Anyway, zeer kleine moeite om op je naam rechtsbovenin in www.geocaching.com te klikken en vervolgens rechtsonderin de Geocache browser link aan te klikken. Eenmalig het bestandje openen met Google Earth en voilà. Bijzonder handig en volgens mij precies wat jij zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...