Spring naar bijdragen

Geocache navigatie modus


yvonneGPS

Aanbevolen berichten

Ik heb op m'n garmin gps60 een Geocache navigatie modus. Ik weet niet precies wat ik hier nou mee kan doen.

Er valt ook niet veel te selecteren. Alleen icoontjes veranderen als ik er een vind/verstop. Maar ik kan niet een opdracht geven als ik er een heb gevonden en dat hij hem dan opslaat.

 

Wat is dit , en hoe werkt het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb op m'n garmin gps60 een Geocache navigatie modus. Ik weet niet precies wat ik hier nou mee kan doen.

Er valt ook niet veel te selecteren. Alleen icoontjes veranderen als ik er een vind/verstop. Maar ik kan niet een opdracht geven als ik er een heb gevonden en dat hij hem dan opslaat.

 

Wat is dit , en hoe werkt het?

Vogens mij doet het ook niet zoveel meer. Als je het schatkistje gebruikt als icoontje voor de cache, dan verandert het in een geopend schatkistje. En volgens mij wordt er ook een notitie van de vondst in de agenda geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op m'n garmin gps60 een Geocache navigatie modus. Ik weet niet precies wat ik hier nou mee kan doen.

Er valt ook niet veel te selecteren. Alleen icoontjes veranderen als ik er een vind/verstop. Maar ik kan niet een opdracht geven als ik er een heb gevonden en dat hij hem dan opslaat.

 

Wat is dit , en hoe werkt het?

Vogens mij doet het ook niet zoveel meer. Als je het schatkistje gebruikt als icoontje voor de cache, dan verandert het in een geopend schatkistje. En volgens mij wordt er ook een notitie van de vondst in de agenda geplaatst.

Inderdaad. Het gemak er van is wmb dat je niet tussen al je waypoints naar je geochaches hoeft te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op m'n garmin gps60 een Geocache navigatie modus. Ik weet niet precies wat ik hier nou mee kan doen.

Er valt ook niet veel te selecteren. Alleen icoontjes veranderen als ik er een vind/verstop. Maar ik kan niet een opdracht geven als ik er een heb gevonden en dat hij hem dan opslaat.

 

Wat is dit , en hoe werkt het?

Vogens mij doet het ook niet zoveel meer. Als je het schatkistje gebruikt als icoontje voor de cache, dan verandert het in een geopend schatkistje. En volgens mij wordt er ook een notitie van de vondst in de agenda geplaatst.

Inderdaad. Het gemak er van is wmb dat je niet tussen al je waypoints naar je geochaches hoeft te zoeken.

en dat je onderweg kommentaar kan toevoegen, en die dan na je vakantie weer ziet en zo weet wat je heb uitgespookt. B.V. de TB die je heb verplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...