yvonneGPS Geplaatst 22 oktober 2008 Share Geplaatst 22 oktober 2008 Ik heb op m'n garmin gps60 een Geocache navigatie modus. Ik weet niet precies wat ik hier nou mee kan doen. Er valt ook niet veel te selecteren. Alleen icoontjes veranderen als ik er een vind/verstop. Maar ik kan niet een opdracht geven als ik er een heb gevonden en dat hij hem dan opslaat. Wat is dit , en hoe werkt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 oktober 2008 Share Geplaatst 22 oktober 2008 Ik heb op m'n garmin gps60 een Geocache navigatie modus. Ik weet niet precies wat ik hier nou mee kan doen.Er valt ook niet veel te selecteren. Alleen icoontjes veranderen als ik er een vind/verstop. Maar ik kan niet een opdracht geven als ik er een heb gevonden en dat hij hem dan opslaat. Wat is dit , en hoe werkt het? Vogens mij doet het ook niet zoveel meer. Als je het schatkistje gebruikt als icoontje voor de cache, dan verandert het in een geopend schatkistje. En volgens mij wordt er ook een notitie van de vondst in de agenda geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leeuwenkuil Geplaatst 22 oktober 2008 Share Geplaatst 22 oktober 2008 Ik heb op m'n garmin gps60 een Geocache navigatie modus. Ik weet niet precies wat ik hier nou mee kan doen.Er valt ook niet veel te selecteren. Alleen icoontjes veranderen als ik er een vind/verstop. Maar ik kan niet een opdracht geven als ik er een heb gevonden en dat hij hem dan opslaat. Wat is dit , en hoe werkt het? Vogens mij doet het ook niet zoveel meer. Als je het schatkistje gebruikt als icoontje voor de cache, dan verandert het in een geopend schatkistje. En volgens mij wordt er ook een notitie van de vondst in de agenda geplaatst. Inderdaad. Het gemak er van is wmb dat je niet tussen al je waypoints naar je geochaches hoeft te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
papillonphoto Geplaatst 22 oktober 2008 Share Geplaatst 22 oktober 2008 Ik heb op m'n garmin gps60 een Geocache navigatie modus. Ik weet niet precies wat ik hier nou mee kan doen.Er valt ook niet veel te selecteren. Alleen icoontjes veranderen als ik er een vind/verstop. Maar ik kan niet een opdracht geven als ik er een heb gevonden en dat hij hem dan opslaat. Wat is dit , en hoe werkt het? Vogens mij doet het ook niet zoveel meer. Als je het schatkistje gebruikt als icoontje voor de cache, dan verandert het in een geopend schatkistje. En volgens mij wordt er ook een notitie van de vondst in de agenda geplaatst. Inderdaad. Het gemak er van is wmb dat je niet tussen al je waypoints naar je geochaches hoeft te zoeken. en dat je onderweg kommentaar kan toevoegen, en die dan na je vakantie weer ziet en zo weet wat je heb uitgespookt. B.V. de TB die je heb verplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden