Spring naar bijdragen

GPS gekocht en nu?


wech

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen,

 

Sorry dat ik nu pas reageer! Ik woon inderdaad in Rotterdam. En met ervaren mensen bedoelde ik eigenlijk familie of vrienden die helaas nog niet aan geocaching doen!

 

We gaan het vandaag wel proberen. Ik laat jullie zeker weten of het ons gelukt is! Dank jullie wel voor de informatie. Daar hebben wij heel veel aan!

 

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil je eventueel op sleeptouw nemen als het uitkomt, en ook weet ik een aantal goede caches om mee te starten.
Wordt het nog gezelliger woensdag?

 

Nee dat bedoelde ik niet, een sleeptouw achter mijn fiets is best vermoeiend! :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wech,

(hier je ook maar even antwoorden)

 

Kijk ook eens op de homepage van geocaching.nl. En de link http://www.geocaching.nl/starting/cachevinden.php brengt je goed bruikbare informatie om de eerste stappen te zetten.

En misschien de beste raad: Laat je niet ontmoedigen als het de eerste keer niet lukt.

Succes en tot cache!

bewerkt door Tismilucas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zijn wij dan op stap gegaan! Eerst hebben wij met de kinderen er ongeveer 2,5 uur overgedaan om de puzzel van GCR8RH op te lossen. Helaas lukte dit op één land na niet. En om de stemming er in te houden zijn wij op stap gegaan voor een tradionele cache.

Het werd die van de Molenwei microcache. En ja hoor! Het is ons gelukt!! Helemaal leuk!

 

Toen hadden wij nog tijd over en hebben wij de CNL: Inky (GC1H1HM) gedaan. Ook deze is gelukt!!

 

We hebben de smaak te pakken en gaan vanavond nog even verder puzzelen aan de gcr8rh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja hoor! Het is ons gelukt!! Helemaal leuk!

 

Toen hadden wij nog tijd over en hebben wij de CNL: Inky (GC1H1HM) gedaan. Ook deze is gelukt!!

 

We hebben de smaak te pakken en gaan vanavond nog even verder puzzelen aan de gcr8rh!

En ja hoor ... de verslaving heeft toegeslagen!! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Vanmorgen heb ik mijn gps Garmin Etrex H gekocht. Samen met de kinderen heb ik een leuke cache uitgezocht en wat zijn de eerste stappen die ik moet doen?

 

Moet ik eerst de coordinaten van huis invoeren of doet hij dit uit zichzelf?

 

Wij gaan morgen de coordinaten uitrekenen van de cache. Hoe voer ik deze handmatig in? Het kabeltje voor de computer was helaas uitverkocht.

 

Dan rijden wij met de auto naar het punt. En dan?

 

Het gaat trouwens om deze cache: GCR8RH

 

Ik heb helaas geen ervaren personen in mijn buurt die ons kunnen helpen. Ik hoop dan ook dat jullie ons kunnen helpen!

 

Alvast hartelijk bedankt!

 

Zat er geen gebruiks aanwijzing bij

kijk eens op www.garmin.nl :P

daar staat een beschrijving van de etrex H serie :eek:

die kan je daar in pdf downloaden B)

hoe hij aan moet

waypoint invoeren

peilingen moet maken

instellingen op b.v wgs84

tracks

en nog veel meer punten die je tegenkomt met geocaching

 

kijk ook eens in het forum bij geodating

of stel daar de vraag "met wie kan ik een keertje mee "

er zijn best wel een paar Rotterdammers die een gps hebben .

en je dan een keer op sleeptouw willen nemen.

de stadsmensen willen er ook wel eens op uit :lol:

 

van mij mag je zondag wel mee maar dan moet je wel naar de polder toe komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil alleen maar vertellen dat wij vandaag weer een cache gevonden hebben! De GCR8RH hebben na lang puzzelen vanddag gevonden!!! Het gaat dus helemaal toppie. kom op bestemming waar ik nog nooit geweest ben ook al woon ik op een steenworp afstand!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...