Spring naar bijdragen

Emsauenweg


Lepman

Aanbevolen berichten

Een berichtje voor cachers die van plan waren de Emsauenweg-serie nog eens te doen in Duitsland.

Voor de niet-kenners; een serie van 100 'oppikkers' langs 1 weg.

 

Dit bericht staat sinds kort op de cache-pagina's:

 

Das Ende der Emsauenserie naht!

 

Nach über einem Jahr Hegen und Pflegen der Dosen ist es nun langsam Zeit sich von den Caches zu verabschieden. Bis zum Jahreswechsel habt ihr noch die Möglichkeit die Emsauencaches zu besuchen, am 01.01.2009 werden sie dann archiviert! Dosen die bereits vor Jahreswechsel verschwinden, wandern allerdings sofort ins Archiv.

 

Wir bitten um Verständnis und hoffen ihr hattet Spaß!

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben een Duits Fietsboekje genaamd: Emsauenweg Radweg. Gekocht bij Duitse boekhandel.

Compllet met stafkaarten en uitgebreide beschrijving van de omgeving en de plaatsen.

Helaas staan de 100 caches langs de route er niet op,maar sommigen heb ik er zelf ingezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vroeg me af hoe lang je bezig bent met de hele route. Het lijkt me op zich leuk om te doen.

Wellicht dat ik een keertje een weekend kan plannen.

Ik heb mensen gehoord die hem in 1 dag hebben gedaan. Maar dit gezelschap bestond dan wel uit twee teams, die naast de auto ook nog fietsen mee hadden genomen. Als er dan een cache op een plek lag waar de auto niet kon komen ging 1 gedeelte op de fiets naar het punt en het andere gedeelte reed met de auto naar het volgende punt, waar de fietsers dan ook weer uitkwamen.

 

Maarja...ik weet niet of jullie je team naam meehebben om dat ook zo snel te doen :lol1::wine:

 

In een weekend moet het volgens mij wel te doen zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...