Lepman Geplaatst 18 oktober 2008 Geplaatst 18 oktober 2008 (bewerkt) Een berichtje voor cachers die van plan waren de Emsauenweg-serie nog eens te doen in Duitsland. Voor de niet-kenners; een serie van 100 'oppikkers' langs 1 weg. Dit bericht staat sinds kort op de cache-pagina's: Das Ende der Emsauenserie naht! Nach über einem Jahr Hegen und Pflegen der Dosen ist es nun langsam Zeit sich von den Caches zu verabschieden. Bis zum Jahreswechsel habt ihr noch die Möglichkeit die Emsauencaches zu besuchen, am 01.01.2009 werden sie dann archiviert! Dosen die bereits vor Jahreswechsel verschwinden, wandern allerdings sofort ins Archiv. Wir bitten um Verständnis und hoffen ihr hattet Spaß! 18 oktober 2008 bewerkt door Lepman
Lepman Geplaatst 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst 18 oktober 2008 Is juist heel goed met de fiets te doen
TinkerTeam Geplaatst 18 oktober 2008 Geplaatst 18 oktober 2008 Wij hebben een Duits Fietsboekje genaamd: Emsauenweg Radweg. Gekocht bij Duitse boekhandel. Compllet met stafkaarten en uitgebreide beschrijving van de omgeving en de plaatsen. Helaas staan de 100 caches langs de route er niet op,maar sommigen heb ik er zelf ingezet.
getzie family Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 Jammer was een leuke serie om je gemiddelde op te halen.
Veldvors Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 hmmm...deze stond nog wel op ons lijstje om ooit te doen...moeten we dus nog opschieten ook ;-)
Track_leader Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 inderdaad de moeite om te doen, naast de vele oppikkers is het een mooi gebied om door heen te rijden/fietsen/lopen wij waren net op tijd voor het grootste gedeelte TL
langzaam Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 Ik vroeg me af hoe lang je bezig bent met de hele route. Het lijkt me op zich leuk om te doen. Wellicht dat ik een keertje een weekend kan plannen.
Veldvors Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 Ik vroeg me af hoe lang je bezig bent met de hele route. Het lijkt me op zich leuk om te doen.Wellicht dat ik een keertje een weekend kan plannen. Ik heb mensen gehoord die hem in 1 dag hebben gedaan. Maar dit gezelschap bestond dan wel uit twee teams, die naast de auto ook nog fietsen mee hadden genomen. Als er dan een cache op een plek lag waar de auto niet kon komen ging 1 gedeelte op de fiets naar het punt en het andere gedeelte reed met de auto naar het volgende punt, waar de fietsers dan ook weer uitkwamen. Maarja...ik weet niet of jullie je team naam meehebben om dat ook zo snel te doen In een weekend moet het volgens mij wel te doen zijn...
langzaam Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 Maarja...ik weet niet of jullie je team naam meehebben om dat ook zo snel te doen In een weekend moet het volgens mij wel te doen zijn... Hmm, daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ja Langzaam-aan gaat het beter. Bedankt voor je antwoord en meedenken
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 Heeft iemand een linkje naar die serie? Of beter (in het kader van: geef hem een vis en hij heeft 1 dag te eten, leer hem vissen en hij heeft zijn hele leven te eten): hoe zoek ik op caches waar ik bijv het GC..... nummer heb of alleen een naam?
langzaam Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 ga naar www.geocaching.com/seek en je kan van alles zoeken. Heb je een GC numme, onderaan tik je het in bij waypoint
Lepman Geplaatst 19 oktober 2008 Auteur Geplaatst 19 oktober 2008 Deze is ook wel handig: Emsauenweg-serie
Veldvors Geplaatst 19 oktober 2008 Geplaatst 19 oktober 2008 (bewerkt) Is een link naar de bookmark ook goed? Eamsauenweg bookmark 19 oktober 2008 bewerkt door veldhoen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden