Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Geeft nog steeds de zelfde fout

Ik wil hier geen spoken najagen, dus ik zou graag weten of anderen hier ook last van hebben.

Ik laat deze zo even staan en hoor graag de reacties van anderen of het bij hun (versie V2.5.0.0) wel of niet werkt.

(Meld ook even als het wel werkt, anders weet ik nog niets)

Dus als jullie zo vriendelijk willen zijn en mij een berichtje willen sturen via contact om mij te melden of het wel/niet werkt en welke OS je het op draait.

Dan kan ik zien of het een algemeen probleem is of een lokaal probleem. Geen nood, ook als het een lokaal probleem is, gaan we het bij jou aan de praat krijgen (maar dan via mail :beerchug: )

bewerkt door De broekies
Geplaatst

Kan het iets met SP3 voor XP te maken hebben?

Na de update krijg ik nl dezelfde foutmelding.

't Is me nu te laat om dit verder uit te zoeken, morgen (zondag) gaat het regenen en wil ik er wel verder naar kijken.

Geplaatst

Ik ben nu langzaam de wijzigingen weer ongedaan aan het maken in do hoop dat ik zo het pijnpunt vind.

Meerdere mensen hebben gemeld dat het niet werkt. Daarvoor dank.

Op dit moment staat versie V2.5.1.0 erop. Hier heb ik de commandline argumenten eruit gehaald (voor automatisch opstarten binnen GSAK).

Nu heb ik graag test personen. Zijn er personen die mij willen helpen met dit probleem en geregeld even wat willen proberen? Zou je dit dan willen melden via contact

Anders ben ik bang dat dit draadje overspoeld wordt met dit soort berichten.

Verder zal ik het op het werk ook proberen, misschien zie ik daar iets. Want op beide Vista machines hier (Home Premium en Ultimate) geven geen probleem.

Geplaatst

Het lijkt erop dat het probleem gevonden is en opgelost. Waar eerst V2.5.0.0 niet werkte werkt nu V2.5.1.0

Hiermee ga ik er dus voorlopig vanuit dat dit het oplost voor iedereen die problemen had met V2.5.0.0

Integratie in GSAK moet dus nog even wachten.

Ik wou het nog niet melden hier, maar nu eenmaal duidelijk is, dat er een nieuwe versie is, dan maar even de wijzigingen:

Tool wijzigingen tov V2.4.0.0:

- icoontje van Wammus gebruikt als Pocket Query icoon. Bedankt Wammus.is tijdelijk weer verwijderd

- mogelijkheid toegevoegd om eigen caches niet op te nemen in de query

- mogelijkheid toegevoegd om 'caches op ignore list' niet op te nemen in de query

- geselecteerde bron wordt nu ook onthouden en automatisch gesecleteerd wanneer bronnen opgehaald worden

- GCPQGen kan nu automatisch alle drie stappen uitvoeren (indien eerst goed ingesteld) dmv "gcpqgen.exe auto" is vervallen

GSAK macro wijzigingen:

- genereert ook automatisch userpqset.xml

- laat Events en eigen caches buiten beschouwing

- hier en daar wat kleine schoonheidsfoutjes weggepoetst

Excuses allemaal voor het ongemak. Gezien het aantal mensen wat dit tooltje draait zal ik in de toekomst eerst iemand vragen om het voor mij te testen. Indien je dit wel leuk vindt, meld het dan even.

Geplaatst

Er is een nieuwe versie van de GC Pocket Query Generator (V2.6.0.0)

Deze versie geeft betere integratie met GSAK.

Voor alle duidelijkheid: dit programma kan alleen draaien zonder GSAK. Alleen is er voor de mensen met GSAK een betere integratie gemaakt. Dit is mogelijk gemaakt door Wammus, waarvoor dank!

Verder ook dank aan die mensen die het voor ons getest hebben.

Mocht je het GSAK script draaien, dan is het aan te raden om de parameters van het script te bekijken of die aangepast moeten worden. Bv de paden

Wijzigingen tool zelf:

- icoontje van Wammus gebruikt als Pocket Query icoon. Bedankt Wammus.

- command line argumenten:

> - auto, voor automatische afhandeling (moet eerst wel goed ingesteld zijn)

> - -p="pad" de folder waar userpqset.xml staat LET OP: "c:\\test of c:/test"

Wijzigingen GSAK script (door Wammus):

GCPQGenXML.gsk:

# Changes

#

# 20081026 : autostart and trigger GCPQGen (set by $autoRunGCPQgen)

# 20081026 : filter owned caches based on GSAK settings instead of

# specifying username or ownerid in parameter

# 20081026 : have macro start GCPQGen automaticly

# 20081026 : if the macro can't find GCPQGen in the folder defined by

# $GCPQGenFolder the macro will not continue

# 20081026 : put XML files in %TEMP% instead of program folder

Geplaatst (bewerkt)
Er is een nieuwe versie van de GC Pocket Query Generator (V2.6.0.0)

Deze versie geeft betere integratie met GSAK.

Voor alle duidelijkheid: dit programma kan alleen draaien zonder GSAK. Alleen is er voor de mensen met GSAK een betere integratie gemaakt. Dit is mogelijk gemaakt door Wammus, waarvoor dank!

Verder ook dank aan die mensen die het voor ons getest hebben.

Bijna tijd om commercieel en internationaal te gaan :thumbup: Ik zal mijn idee even van een patent voorzien, hou ik er ook nog wat aan over. :thumbsup:

Keep on the good work!

bewerkt door hopman2
  • 4 months later...
Geplaatst
Heeft iemand dit programma nog staan?

Aangezien ik het van 'debroekies' site niet gedownload krijg.

Alvast bedankt!

Als ik thuis ben zal ik het je sturen

Geplaatst
Heeft iemand dit programma nog staan?

Aangezien ik het van 'debroekies' site niet gedownload krijg.

Alvast bedankt!

Goed dat Smeule je wilt helpen! Maar als er iets op een site niet wordt gevonden is het dan ook niet handig om daar even een e-mail link te zoeken en te vragen? Of misschien op het aanwezige forum te vragen? (raar maar zo doe ik dat dan :rolleyes:)

Suc6 !

• 1 year later...
  • 10 months later...
Geplaatst

Ik heb niet alles gelezen maar ik zou graag alles van alle nederlandse caches willen hebben. Nu loop ik om de zoveel tijd alle pq langs om ze weer aan te passen om ze maar tussen de 980 en 1000 caches moeten laten ophalen, totaal 13.

Als dat eens automatisch zou kunnen.

Geplaatst

Dat kan allemaal automatisch.

Het de buren tool (de buren/Tools/default.aspx ) kan alle Pocket Queries instellen op geocaching.com voor Nederland, België of Nederland en Belgie samen.

Je hoeft zelf niets meer uit te zoeken waar de grenzen liggen. tevens kun je zelf bepalen hoeveel er maximaal in een PQ mag zitten (490 of bv 980)

- Robert

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...