Attila de Hunt Geplaatst 17 oktober 2008 Share Geplaatst 17 oktober 2008 Op mijn profiel bij geocaching.com kan ik zien dat ik 57 founds heb. Ik heb nooit iets dubbel gelogd, het zijn er echt 57. Nou zegt mijn profiel op geocaching.nl dat ik pas 36 founds heb?! Kan iemand dit verschil verklaren en weet iemand hoe en of ik dit gelijk kan laten lopen? Ik had nl. gehoopt binnenkort mijn eerste geo d'or te mogen uitdelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pelley Geplaatst 17 oktober 2008 Share Geplaatst 17 oktober 2008 (bewerkt) Bij mij zit er ook een verschil tussen .com en .nl van 1 (da's dus niet zo spannend). Wat wel grappiger is dat ik zelfs op de site van .nl verschillen heb! Geo d'Or listing: Volgens geocaching.nl heb je 84 geocaches gevonden. Daarom kun je maximaal 4 geocaches waarderen met een Geo d'Or. Je hebt er op dit moment 3 uitgedeeld. Stats per hunter: Statistieken voor pelley Algemeen Totaal gevonden: 94 Ik ga lekker weekend vieren daarna zie ik wel weer verder (mijn ervaring is dat die problemen na verloop van tijd en met de nodige vrijwilligers aan de .nl-zijde van de compu redelijk spontaan weer opgelost worden). 17 oktober 2008 bewerkt door pelley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Guppie Geplaatst 17 oktober 2008 Share Geplaatst 17 oktober 2008 dat klopt dit is in een eerdere topic vermeld, er komt binnen kort een nieuwsbrief waar alles wordt uit gelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden