Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

als ik ingeladen track volg met garmin colorado dan is track plotseling verdwenen, dan ga ik naar snelkoppeling waar naar toe tracks en selecteer de betreffende track en dan kan ik de track weer volgen iemand een idee?

antwoord naar: email-adres verwijderd door moderator

a.u.b.

bewerkt door Team jemar
Geplaatst
als ik ingeladen track volg met garmin colorado dan is track plotseling verdwenen, dan ga ik naar snelkoppeling waar naar toe tracks en selecteer de betreffende track en dan kan ik de track weer volgen iemand een idee?

antwoord naar: email-adres verwijderd door moderator

a.u.b.

Wel off-topic, maar ik vind het wel van optimisme getuigen dat je je email adres zo maar durft te vermelden :dribble:!

Geplaatst (bewerkt)
antwoord naar:email adres verwijderd door moderator
Als je hier post, lijkt het me handig als ook hier het antwoord wordt gegeven - anderen hebben daar dan ook misschien wat aan. bewerkt door BY Angels
  • 3 weeks later...
Geplaatst

Wie kan mij helpen over het instellen van de colorado.

Ik zou graag het volgende willen.

Als ik onderweg handmatig een cache aanmaak met gesloten kistje als afbeelding en je hebt de cache gevonden dan kon je bij de legend gevonden aanklikken en dan maakte automatisch de legend er een open kistje van. Dit lukt me bij de colorado niet.

Ik bedoel niet de gpx die je download en dan gevonden kunt loggen, dit lukt me wel.

Geplaatst

Je kunt in de colorado complete caches downloaden en deze kun je via de linker knop boven als je hem gevonden hebt naar de gevonden caches overhuizen. Het klinkt ingewikkeld maar probeer het maar eens uit.

Geplaatst

Ja,

de track die continu zichtbaar is is de CURRENT.GPX. Je hebt de track naar de COLORADO gestuurd en dan heeft hij een andere naam gekregen. Waarschijnlijk iets van datum.gpx en is niet actief. Door hem te selecteren maak je hem actief en dus zichtbaar.

Geplaatst
Wie kan mij helpen over het instellen van de colorado.

Ik zou graag het volgende willen.

Als ik onderweg handmatig een cache aanmaak met gesloten kistje als afbeelding en je hebt de cache gevonden dan kon je bij de legend gevonden aanklikken en dan maakte automatisch de legend er een open kistje van. Dit lukt me bij de colorado niet.

Ik bedoel niet de gpx die je download en dan gevonden kunt loggen, dit lukt me wel.

de colorado ziet alleen de caches die je via gpx file verstuurt als een cache al het andere zie hij als een waypoint, en zul je zelf met de hand het kistje moeten veranderen in een open kistje, en dan kun j edus later thuis zien dat het een find is.

Werkt ff anders als bij de etrex zij hebben deze keus gemaakt omdat veel mensen dus de beschrijfing willen meenemen. Daardoor ziet hij handgemaakte caches dus niet meer.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...