Spring naar bijdragen

Aanpassingen website


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Eeeeh, ik zie geen cacherating pagina meer. Heb ik iets gemist?

 

Vandaag is er een aantal (kleine) dingen aangepast op de website.

 

* vanaf de 'logs van hunter' pagina (als je je eigen logs zit te bekijken) kan je nu ook met 1 klik een geo d'or toekennen aan een cache door rechts op het geodor tekentje te klikken

 

* de pagina om je geodor's te beheren is herschreven, zodat je nu minder fouten kan maken als je een geodor toekent, of er een intrekt. Je kan wel nog maar 1 geodor per keer toekennen, maar goed, aangezien je dat ook kan doe via de logs pagina lijkt me dat niet zo'n probleem

 

* bij de statistieken is er nu een vrienden-stats pagina. Voor de mensen die regelmatig logjes en zo van kennissen willen bekijken. Als je in het forum vrienden toevoegt aan je lijstje en je gaat naar die pagina toe, krijg je daar een lijstje met links naar logjes, stats en grafieken (allemaal op gc.nl) en naar het profiel (bij gc.com)

 

* op de cacheratingpagina is een pagina met wat ge-experimenteer van mij toegevoegd. Niet echt nuttige informatie, maar goed, kan wel komisch zijn, en misschien dat ik nog een paar extra rekendingetjes kan toevoegen als ik daar zin en tijd voor en in heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...