Spring naar bijdragen

Aanpassingen website


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

"Mevrouw" ;) Pentagram is u dankbaar voor de vriendenstats. ;)

 

Kan daar ook iets gefrutseld worden dat ik kan zien waar die vriend z'n gouden oren aan geschonken heeft? Dan is het helemaal toppie.

 

Dat heb je met sommige hè? ;) , je geeft ze een vinger....

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Geo d'Or aanpassingen zijn heel prettig. Fijn ook meteen de naam van de caches te lezen ipv de GC-codes. En die kaarten zijn weer een top-service.

 

Maar als ik nu een d'Or toeken, dan staat de datum en tijd op 0000-00-00 00:00:00. Dat hoeft overigens niet in php geprogd te worden. Kan ook in de db geregeld worden met timestamp.

 

Mooi werk weer! Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou het misschien dan ook mogelijk zijn om jezelf aan die lijst toe te voegen, zodat je zelf een overzichtelijke ranglijst gemakkelijk te voorschijn kan toveren?

 

Je kan in het forum geen vriendje van jezelf worden, dus nee, dat gaat niet. En ik denk dat gegeven het feit dat die ranglijsten bewust zijn weggehaald dat het waarschijnlijk is dat er dingen verbouwd gaan worden om maar ranglijsten te kunnen produceren

 

begrijpelijk dat er niets verbouwd gaat worden. Op zich is er niets mis met een pen en papiertje om je eigen stand op te schrijven en dat dan te vergelijken met de vrienden lijst...dat gaan we dan dus maar doen in het vervolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...