delta123 Geplaatst 24 september 2008 Geplaatst 24 september 2008 Staat bij iedereen Williii bovenaan het lijstje ?
robenada Geplaatst 28 september 2008 Geplaatst 28 september 2008 Eeeeh, ik zie geen cacherating pagina meer. Heb ik iets gemist? Vandaag is er een aantal (kleine) dingen aangepast op de website. * vanaf de 'logs van hunter' pagina (als je je eigen logs zit te bekijken) kan je nu ook met 1 klik een geo d'or toekennen aan een cache door rechts op het geodor tekentje te klikken * de pagina om je geodor's te beheren is herschreven, zodat je nu minder fouten kan maken als je een geodor toekent, of er een intrekt. Je kan wel nog maar 1 geodor per keer toekennen, maar goed, aangezien je dat ook kan doe via de logs pagina lijkt me dat niet zo'n probleem * bij de statistieken is er nu een vrienden-stats pagina. Voor de mensen die regelmatig logjes en zo van kennissen willen bekijken. Als je in het forum vrienden toevoegt aan je lijstje en je gaat naar die pagina toe, krijg je daar een lijstje met links naar logjes, stats en grafieken (allemaal op gc.nl) en naar het profiel (bij gc.com) * op de cacheratingpagina is een pagina met wat ge-experimenteer van mij toegevoegd. Niet echt nuttige informatie, maar goed, kan wel komisch zijn, en misschien dat ik nog een paar extra rekendingetjes kan toevoegen als ik daar zin en tijd voor en in heb.
Remunj Geplaatst 28 september 2008 Geplaatst 28 september 2008 Ik ook niet, maar ik denk dat Xaa weer wat aan het proberen is, hoop ik is misschien beter.
robenada Geplaatst 28 september 2008 Geplaatst 28 september 2008 Ik bedoel eigenlijk dat ik geen cacheranking pagina meer zie
putput2 Geplaatst 28 september 2008 Geplaatst 28 september 2008 Ik "mis" in de overzichts-pagina het stukje "aanwezig in de chat" ik vond dit wel handig. Is dit vergeten of zit er een bedoeling achter? Putput2
robenada Geplaatst 29 september 2008 Geplaatst 29 september 2008 Wat is de reden dat die pagina weg is? Welke pagina was dat? Als je bedoelt "een ranglijst op aantal gevonden caches", die is inderdaad weg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden