Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik heb NLD, compleet Duitsland en Belgie op 2GB sd kaart en het werkt allemaal perfect.

Veel succes

Hierbij bedoel je waarschijnlijk de kaarten van City Navigator en niet de TOPO kaarten.

Qua hoeveelheid detail maakt dat natuurlijk een flink verschil. Grootte van de data zal dus ook verschillen.

Groeten Jan-Willem.

Geplaatst (bewerkt)

Topo kaarten Duitsland V2 + Topo NL + Topo België is 1,4 Gb en samen 1011 kaartdelen.

Maximum aantal kaartdelen is 2025!

City Navigator 2008 OT, kaarten van Benelux, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

Topo Duitsland V1, Topo NL en Topo België dit alles op een 2 Gb kaartje.

totaal: 1688Mb en een totaal van 1316 kaartdelen, waarom een grotere micro kaart?

Meer dan 2 Gb werkt niet samen met een 60 C(S)x

bewerkt door Team de motormuizen
Geplaatst
Ik heb NLD, compleet Duitsland en Belgie op 2GB sd kaart en het werkt allemaal perfect.

Veel succes

Hierbij bedoel je waarschijnlijk de kaarten van City Navigator en niet de TOPO kaarten.

Qua hoeveelheid detail maakt dat natuurlijk een flink verschil. Grootte van de data zal dus ook verschillen.

Groeten Jan-Willem.

Nee, ik heb de eerder genoemde kaarten in topo op 1 sd, en heel europa citynavigator op een tweede sd

gr

Karel

Geplaatst

Hoe krijg je alle kaarten dan op 1 sd kaart en hoe kun je dan switchen op je gps (Garmin GPS 60 CSx) tussen de verschillende kaarten?

Fire5

Geplaatst
hoe kun je dan switchen op je gps (Garmin GPS 60 CSx) tussen de verschillende kaarten?

Fire5

Menu --> instellenkaart --> menu --> en dan kan de kaarten zichtbaar maken of niet.

Geplaatst
Hoe krijg je alle kaarten dan op 1 sd kaart en hoe kun je dan switchen op je gps (Garmin GPS 60 CSx) tussen de verschillende kaarten?

Fire5

De kaarten die je allemaal wilt hebben selecteren in Mapsource en dan in één keer naar de GPS sturen.

Dus eerst TOPO NL selecteren, dan TOPO Duitsland, enz en dan in één keer over sturen, duurt wel even voordat dit in de GPS staat.

Geplaatst
hoe kun je dan switchen op je gps (Garmin GPS 60 CSx) tussen de verschillende kaarten?

Fire5

Menu --> instellenkaart --> menu --> en dan kan de kaarten zichtbaar maken of niet.

En je kunt de topo-kaart ook transparant maken, dan kun je beide kaarten tegelijkertijd gebruiken. Erg handig om de routefunctie tegelijkertijd met de topo te gebruiken. :rolleyes:

Geplaatst
En je kunt de topo-kaart ook transparant maken, dan kun je beide kaarten tegelijkertijd gebruiken. Erg handig om de routefunctie tegelijkertijd met de topo te gebruiken. :rolleyes:

Hoe doe je dat? In MapSource, of met de GPS?

Geplaatst
En je kunt de topo-kaart ook transparant maken, dan kun je beide kaarten tegelijkertijd gebruiken. Erg handig om de routefunctie tegelijkertijd met de topo te gebruiken. :thumbup:

Hoe doe je dat? In MapSource, of met de GPS?

Kijk maar eens op deze site:

http://www.gps-info.nl/handleiding9.html

Het is even wat werk, maar het kan heel handig zijn.

Geplaatst

Fire5

De kaarten die je allemaal wilt hebben selecteren in Mapsource en dan in één keer naar de GPS sturen.

Dus eerst TOPO NL selecteren, dan TOPO Duitsland, enz en dan in één keer over sturen, duurt wel even voordat dit in de GPS staat.

Maar dan moet ik tussentijds in Mapsource switchen tussen de verschillende kaarten, neem ik aan? Dus Geheel Topo Nederland 'mappen'--> switchen naar Topo Duitsland en die geheel 'mappen'---> send to gps?

Merk je dan ook verschil met het laden van de kaart op de GPS? Wordt het langzamer?

Fire5

Geplaatst

Ik gebruik een 4Gb kaartje in de 60CSX, maar mijn Mapsource kan maar 2 Gb aan kaarten overzetten. Ach op de rest kan je dan natuurlijk iets anders zetten wat je bij je wil hebben...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...