*BaJo* Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 wat je ook nog kan proberen is de powerknop ingedrukt houden als je hem op de pc aansluit, na wat romelen zou hij dan moeten worden herkent door de pc.
langzaam Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt Geen idee, maar is het geen mogelijkheid de update nogmaals te doen? Weet niet zeker of jouw gps er ook in voorkomt maar dat zal vast wel. Probleem had een kennis van mij ook, die kon ik helpen met een artikel dat ik gelezen had. Hij heeft er een uitgebreid artikel in spoiler over geschreven. Kijk maar eens in de laatste spoiler. www.geozine.nl Hoop dat het je gaat helpen. suc6
Le Comte Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt Probeer dit eens, met name onderdeel M3. Succes!
micro - killer Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt Probeer dit eens, met name onderdeel M3. Succes! Deze versie geprobeerd en alles lukt maar als de download geladen word op de 400t stopt hij steeds bij 33 % en valt uit dus wordt niet helemaal geinstalleerd iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? alvast bedankt
RSR Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 (bewerkt) Zo dit is echt geweldig zeg dat dashboard TOP ! Wat ik wel nu ziet is als ik een cache selecteer en vervolgens op navigatie stoppen klik dan komt de vorige weer in beeld .Is dat bij andere ook ? (oregon 300) 15 januari 2010 bewerkt door RSR
*BaJo* Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 Zo dit is echt geweldig zeg dat dashboard TOP ! het zou nog beter wezen als je hem uit beeld kunt schuiven en het dan met een soort hoekje bovenin weer in beeld kunt trekken. want hij neemt nu wel een hap van je scherm in.
Le Comte Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 Ik heb hem ook geinstalleerd en het dashboard ziet er superhandig uit, vooral het geocaching-dashboard. Ook mijn paarse navigatielijn is er nog. Blijkbaar worden alleen Amerikanen door het probleem van de verdwijnende lijn geplaagd. Ook de icoontjes voor de diverse typen geocaches vind ik handig. De nieuwe mogelijkheden van de tracks heb ik nog niet geprobeerd. Ik ben blij met mijn vernieuwde Oregon .
Team WECA Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 Op mijn 550 heb ik vanavond zonder problemen versie 3.00 geinstalleerd, maar ook een team met een 400t geholpen, bij wie na de update de gps niet meer werkte (melding "missing software version"). Wie kan de 400t weer tot leven wekken, help micro-killer. Mijn update heb ik nog niet getest. Team WECA
RSR Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 Zo dit is echt geweldig zeg dat dashboard TOP ! het zou nog beter wezen als je hem uit beeld kunt schuiven en het dan met een soort hoekje bovenin weer in beeld kunt trekken. want hij neemt nu wel een hap van je scherm in. Ja inderdaad nu ik het bekijk scheelt het wel een stuk van het kaart overzicht.Ik blijf alleen het probleem houden dat als ik de navigatie stop op het dashboard automatisch de vorige cache word weergegeven maar dat zal wel zo horen bedenk ik me nu.Wel netjes dat ze toch nog steeds doorgaan met updaten en verbeteren.
RSR Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 Op mijn 550 heb ik vanavond zonder problemen versie 3.00 geinstalleerd, maar ook een team met een 400t geholpen, bij wie na de update de gps niet meer werkte (melding "missing software version"). Wie kan de 400t weer tot leven wekken, help micro-killer. Mijn update heb ik nog niet getest. Team WECA Ik heb dit ook al eens bij iemand gehad en zo als werd aangegeven kunnen fixen met http://garminoregon.wikispaces.com/Miscellaneous en dan het M3 verhaal
Remunj Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt Probeer dit eens, met name onderdeel M3. Succes! Deze versie geprobeerd en alles lukt maar als de download geladen word op de 400t stopt hij steeds bij 33 % en valt uit dus wordt niet helemaal geinstalleerd iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? alvast bedankt Rick en Micro, ik zou het echt niet weten. Maar als het zou helpen kom morgens eens naar Remunj, misschien komen we er samen wel uit. Stuur een pm voor adres gegevens.
Remunj Geplaatst 15 januari 2010 Geplaatst 15 januari 2010 Bij mij is de update wel gelukt en alles werkt.
yurrie-currie Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt Probeer dit eens, met name onderdeel M3. Succes! Deze versie geprobeerd en alles lukt maar als de download geladen word op de 400t stopt hij steeds bij 33 % en valt uit dus wordt niet helemaal geinstalleerd iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? alvast bedankt Na vele uurtjes hard reset en alle andere mogelijkheden hadden we nog steeds niets berijkt tot ik de micro-sd er uithaalde en de gps opstarte toen bleek de reset ineens wel geheel te willen installeren en in no time was toe alles weer ok iedereen die ons hier geholpen heeft hardstikke bedankt groetjes micro - killer en yurrie-currie
Remunj Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 zojuist via Garmin web updater de update voor de 400t gedaan en deze update geinstaleerd maar nu als het apparaat word ingeschakeld doet hij niets meer en verschijnt er in het scherm systeem software missing Iemand een idee om dit op te lossen ? alvast bedankt Probeer dit eens, met name onderdeel M3. Succes! Deze versie geprobeerd en alles lukt maar als de download geladen word op de 400t stopt hij steeds bij 33 % en valt uit dus wordt niet helemaal geinstalleerd iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? alvast bedankt Na vele uurtjes hard reset en alle andere mogelijkheden hadden we nog steeds niets berijkt tot ik de micro-sd er uithaalde en de gps opstarte toen bleek de reset ineens wel geheel te willen installeren en in no time was toe alles weer ok iedereen die ons hier geholpen heeft hardstikke bedankt groetjes micro - killer en yurrie-currie Gelukkig Yur kan weer cache.
Team Tabak Geplaatst 16 januari 2010 Geplaatst 16 januari 2010 De update is prima gelukt (550T) en de vernieuwingen zijn leuk. Toch mis ik nog wel het een en ander, waarvan ik hoop, dat men er binnenkort iets aan gaat doen. 1) De recent bezochte punten kunnen nog steeds niet verwijderd worden. Ook niet handmatig. 2) Er is nog geen optie om de gevonden geocaches gewoon via een knopje op de GPS te verwijderen. Het is nog steeds nodig om via ouderwets handwerk naar een bestandje te zoeken en dan etc. etc. 3) Ook de nog niet gevonden geocaches kunnen niet via een knopje verwijderd worden. Ook dat is vooroorlogs. Hier moet je eerst via de verkenner naar je GPX directory om vervolgens handmatig de zaak te verwijderen. Ik weet, dat hier al veel over gezegd en geschreven is (ook in reviews komt dit regelmatig aan de orde), maar als dat zo is... Waarom doet Garmin er dan niets aan? Zo moeilijk kan het toch niet wezen? Zal binnenkort maar eens een mailtje aan de supportdesk van Garmin sturen. Je weet maar nooit!
Aanbevolen berichten