Spring naar bijdragen

Heeft mijn gewijzigde usernaam gevolgen voor logs?


Peet en Jop

Aanbevolen berichten

IK heb via .com een verzoek ingediend om mijn username te wijzigen van H.P.D naar DesperadoPeet.

Zojuist heb ik de bevestiging gekregen dat dit gewijzigd is en inderdaad staat er nou overal DesperadoPeet ipv H.P.D.

Nou vraag ik me af; kan dit gevolgen hebben voor mijn logs?

Ik kan me voorstellen dat een cachelegger het logboek controleerd en geen DesperadoPeet tegenkomt.

Kan ik voorkomen dat mijn found gewist wordt of krijg ik een bericht als dit gebeurt waar ik op kan reageren?

 

Voor het wijzigen hier zal ik een mailtje sturen aan de mods.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet niet hoeveel je er al gedaan hebt, maar je kunt al bij voorbaat al je logs even aanvullen[:)]. Maar eerlijk gezegd, denk ik dat er inderdaad weinig cachers zijn, die gaan controleren of de boel één op één loopt.

 

Als dat al gecontroleerd wordt en ze willen inderdaad je virtuele logs wissen, neem ik aan dat ze eerst electronisch contact met je opnemen. Doen ze dat niet en wissen ze hem zondermeer, dan krijg je daarvan inderdaad bericht. In dat bericht staat dan een linkje wat je naar de oorspronkelijke log en foto's brengt. Dat hele zaakje kan dus dan gekopieerd worden en onder de nieuwe naam met de juiste datum opnieuw gelogd worden. Beetje omslachtig dus, maar voor de heel misschien éénmalig voorkomende situatie is het een oplossing.

 

Maw, je gewoon er (nog) niet druk over maken.

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK heb via .com een verzoek ingediend om mijn username te wijzigen van H.P.D naar DesperadoPeet.

Zojuist heb ik de bevestiging gekregen dat dit gewijzigd is en inderdaad staat er nou overal DesperadoPeet ipv H.P.D.

Nou vraag ik me af; kan dit gevolgen hebben voor mijn logs?

Ik kan me voorstellen dat een cachelegger het logboek controleerd en geen DesperadoPeet tegenkomt.

Kan ik voorkomen dat mijn found gewist wordt of krijg ik een bericht als dit gebeurt waar ik op kan reageren?

 

Voor het wijzigen hier zal ik een mailtje sturen aan de mods.

 

...

 

En dan nu nog aan een van de moderators op dit foum van geocaching.nl vragen of je naam gewijzigd kan worden in DesperadoPeet en je bent helemaal in een nieuw jasje gestoken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...