Spring naar bijdragen

gebruik geocaching.com


Biegstra

Aanbevolen berichten

Via 'my account' en dan het kleine overzichtskaartje werk ik altijd. Levert een mooi overzicht van allerlei caches in een bepaald gebied.

In het verleden opende een cache als ik die aanklikte op het kaartje. Nu lukt me dat niet meer en moet ik de cache rechts daarvan in een lijstje opzoekmen. dat is veel onhandiger. Is er een manier om toch weer via het kaartje te kunnen selecteren en aanklikken?

 

Groet, Biegstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit probleem heb ik ook, dacht dat het aan de computer lag en wilde het later wel een keer uitzoeken. Nu blijkt het dus toch een gc.com probleem te zijn.

Ik hoop ook dat er wat aan gedaan kan worden, was altijd erg makkelijk om even te kijken wat voor soort cache het is qua moeilijkheid etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik nu op de .com kaart een cache aanklikt, gaat bij mij een tekstballonnetje open, waarvan ik dan nogmaals op de naam van de cache kan klikken om de beschrijving te openen.

Dus, of twee keer klikken op die manier, of één keer klikken zoals je zelf al aangeeft, op de lijst rechts in beeld, met als nadeel dat je de cache in die lijst moet zoeken.

Wellicht is er nog een derde manier, ik ken hem niet.

Overigens gebruik ik juist om die reden meestal de kaart van .nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...