Mar+Mar Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 Dit is geen nieuwe opzet van het forum maar dit is een instelling bij jou. Je kunt het wijzigen door op 'opties' (in de blauwe balk bij de titel van het topic) te klikken en dan bij 'Layout' voor (ik denk) 'standaard' te kiezen.
IkbenMamma Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 THNX, Ik heb nergens aangezeten, voor zover ik me kan herinneren, maar daar lag het idd toch aan ! Ik zie het allemaal weer zoals ik gewend was... @ modjes, hij kan dus alweer dicht
Mar+Mar Geplaatst 13 augustus 2008 Auteur Geplaatst 13 augustus 2008 Ik heb het zelf pas geleden ook gehad en volgens mij was dat nadat ik een link naar een ander topic had aangeklikt.
GrijsBaard Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Had ik ook ineens. Mijn eerste gedachte was, een nieuwe opzet waar ik eigenlijk niet zo tevreden mee was. Zelf even gekeken bij layout en nu staat het weer zoals ik het graag zie. Ook hier nergens iets aangepast voor die tijd.
Team jemar Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Nee, dus nog geen nieuw forum ! Qua layout gaat het er wel wat anders uitzien hoor! We zijn er mee bezig, nog effe geduld ! Hierbij topic closed: probleem opgelost!
Aanbevolen berichten