zwiepjes Geplaatst 3 augustus 2008 Share Geplaatst 3 augustus 2008 (bewerkt) Wij krijgen geen melding meer als er een cache van ons gelogd word. We krijgen wel de founds uit duitsland. instelings fout?? wie kan ons helpen.. 3 augustus 2008 bewerkt door zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
belbor Geplaatst 3 augustus 2008 Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik ontvang wel mailtjes. Het zijn er wel wat minder dan "gebruikelijk" voor een weekend... Ik ga er van uit dat het weer de schuldige is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 3 augustus 2008 Share Geplaatst 3 augustus 2008 (bewerkt) Vreemd dat je ze niet uit NL krijgt en wel uit DL. Anders zou het kunnen dat je per ongeluk het email-adres waar je de notifications op binnen krijgt als spam hebt aangeklikt. 3 augustus 2008 bewerkt door Lepman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 3 augustus 2008 Share Geplaatst 3 augustus 2008 Nergens last van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 3 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2008 de caches worden wel gelogd op geocaching.nl maar krijgen geen owner mail van dat de cache gelogt is.....bedankt voor jullie snelle reactie.. groeten de zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yamela Geplaatst 3 augustus 2008 Share Geplaatst 3 augustus 2008 Onze caches zijn dit weekend gelogd en we hebben ook mails onvangen (ook van de tb's) Groet Jameela Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 3 augustus 2008 Share Geplaatst 3 augustus 2008 de caches worden wel gelogd op geocaching.nl maar krijgen geen owner mail van dat de cache gelogt is.....bedankt voor jullie snelle reactie.. groeten de zwiepjes Voor de goede orde, caches worden gelogd op gc.COM. Dus staat daar bij je account wel het goede emailadres. Ontvang zelf wel foundlogjes van dit weekend trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 3 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2008 Wij hebben tot vandaag alles ontvangen , en sinds vandaag alleen van de duitse cachers die vandaag gelogd hebben. Er hebben ook nedelanders gelogd maar daar heben we geen mail van ontvangen. Beetje vreemd allemaal. (ondertussen wel de autoreplay uitgezet van de mailbox.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 3 augustus 2008 Share Geplaatst 3 augustus 2008 Tja, alles gaat via .com. Dus het land moet geen verschil maken. Ik heb het zelf ook wel eens gehad, dat mailtjes niet aankwamen, maar na een dag of twee was het probleem spontaan verholpen. Oorzaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 3 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2008 Tja, alles gaat via .com. Dus het land moet geen verschil maken. Ik heb het zelf ook wel eens gehad, dat mailtjes niet aankwamen, maar na een dag of twee was het probleem spontaan verholpen. Oorzaak? Afwachten dus................. eerst een weekje op cache vakantie richting brabant. bedankt...de Zwiepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Van Stoffelen Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 De laatste tijd ontvang ik regelmatig (maar niet altijd) geen mail meer als een van mijn coins ergens gedropped is, maar wel als deze geretrieved is. Ra, ra, hoe kan dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 10 augustus 2008 Share Geplaatst 10 augustus 2008 (bewerkt) Op het amerikaanse forum wordt dat ook zo nu en dan gemeld. De reactie is dat het bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Hoe lang dat echter gaat duren? Geen idee... Edit: Even het berichtje erbij gepakt: Sorry for the trouble, folks. We are aware of some email irregularities and are investigating. It would be really helpful if others could post their experiences in this thread as well so we have more to work from. Thanks for any information you all can provide. I'll let you know when I have more information. 10 augustus 2008 bewerkt door BBosman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden