Spring naar bijdragen
  • 0

Mapsource 6.14.1

Vraag

Geplaatst

Gisteren een up-date uitgevoerd van Mapsource :eek:. Ik had draaien 6.13.7 en mapsource gaf aan dat er een nieuwe beschikbaar was namelijk 6.14.1. :thumbup:.

Het bestand opgehaald en geïnstalleerd, zoals Garmin het aangeeft. Bestand ophalen en ergens opslaan, daarna installeren.

Maar daarna wilde mapsource even niet meer :crybaby:. Even paniek en op het forum naar een antwoord gezocht, daar lees je dat je in het register moet rommelen :dribble:. Dat vind ik een beetje lastig en via een ander forum lees ik dat het meest eenvoudig is om een terug te gaan naar de oude 6.13.7 versie.

Dit terug gaan moet op de volgende wijze. Haal de versie 6.13.7 bij Garmin op en installeer deze 2 keer achter elkaar en dan is alles gelukkig weer normaal.

Via deze link vind je alle up-dates http://www.gpsinformation.org/perry/msource/.

Zomaar een ervaring en Peetee nog bedankt voor het even willen meedenken :thumbup:

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Zoals wel vaker loop ik weer eens achter de feiten aan.

Het is ook niet voor niets de Roode Lantaarn. (zo dat hebben we alvast gehad)

Nu probeer ik al tijden te updaten van 6.13.4 naar 6.13.7. Die nieuwere laat ik wel voorbij gaan.

De setup loopt steeds vast omdat hij het bestand MAIN.msi niet kan vinden op zijn verwachte lokatie.

Typische koppigheid weer van Garmin.

Heb dus het bestand maar even handmatig opgezocht en vond één bestand wat aan die naam voldeed.

Nu zegt de installer dat dit weer niet het juiste Main.msi is.

grrrr. Ben ik weer lekker mee.

Lang leve Garmin.

Ik heb hier 6.13.7 draaien. Wel na een koffiebezoekje van een "kabouter" :thumbup:

• 0
Geplaatst
Ik heb hier 6.13.7 draaien. Wel na een koffiebezoekje van een "kabouter" ;)

Huh, ik weet van niks...

tot cache,

team Wij Drie :ph34r:

• 0
Geplaatst

Huh, ik weet van niks...

tot cache,

team Wij Drie B)

:lol1: ik bedoel deze kabouter :thumbup:

neem 'm eens mee geocachen, dan kan ie misschien z'n eerste cache loggen :thumbup:
  • 0
Geplaatst

Huh, ik weet van niks...

tot cache,

team Wij Drie B)

:lol1: ik bedoel deze kabouter :thumbup:

neem 'm eens mee geocachen, dan kan ie misschien z'n eerste cache loggen :thumbup:

en vind je iets niet dan,kan je mischien deze ff bellen

• 0
Geplaatst
Inderdaad de tekst bij "diensten" waaronde de waypoints is dan verdwenen.

Ik had bij de eerste test nog geen waypoint geladen ;)

Dat wordt nog even verder zoeken dus.

Vreemd, zodra ik het kaartlettertype wijzig is de tekst bij de waypoints verdwenen.

Ja ik kan gewoon het lettertype wijzigen.

[

Ik heb nu inderdaad ook geen tekst meer bij mijn waypoints. En vind dit knap lastig :cry:

Mag ik vragen hoe jullie dit verandert hebben??

• 0
Geplaatst
Ik heb nu inderdaad ook geen tekst meer bij mijn waypoints. En vind dit knap lastig :thumbdown:

Terug gaan naar versie 6.13.7 van Mapsource. Zie bericht #34.

Denk er aan: 2x installeren.

Succes, Powk.

• 0
Geplaatst
Ik heb nu inderdaad ook geen tekst meer bij mijn waypoints. En vind dit knap lastig :)

Terug gaan naar versie 6.13.7 van Mapsource. Zie bericht #34.

Denk er aan: 2x installeren.

Succes, Powk.

Bedankt Powk,

Helaas had ik de versie 6.13.7 al meerdere malen op nieuw geinstalleerd, maar dat leek hier toch niet goed te lukken.

Ik kijk nog even verder.

• 0
Geplaatst

Het nadeel vind ik dat mapsource 6.14.1 ook steeds zit te "zeuren" dat je kaarten verouderd zijn (ouder dan een jaar). Dat hoeft om mij bij het opstarten niet elke keer vermeld worden.

• 0
Geplaatst
Het nadeel vind ik dat mapsource 6.14.1 ook steeds zit te "zeuren" dat je kaarten verouderd zijn (ouder dan een jaar). Dat hoeft om mij bij het opstarten niet elke keer vermeld worden.

humm....... hier heb ik geen last van !!??

• 0
Geplaatst

humm....... hier heb ik geen last van !!??

heb topo nl en metroguide 8

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...