knijn2 Geplaatst 24 juli 2008 Geplaatst 24 juli 2008 (bewerkt) Als je wilt weten wat je gedaan hebt kijk je gewoon op je profiel bij gc.com en dan zie je wat je gedaan hebt. (hebben ze al een tijdje een hele mooie kaart ) Puntjes, rankings, geo d'ors en ga zo maar door, zijn ze zo belangrijk? Dat daar steeds weer vragen over gesteld moeten worden. Wacht het gewoon af als je zo g**l bent op de puntjes en statistieken etc. Masterchef Sjonge, jonge.... Ik wil op de kaart juist zien wat ik nog NIET gedaan heb en dat klopt dus van geen kant meer. 24 juli 2008 bewerkt door knijn2
speurvuur Geplaatst 25 juli 2008 Auteur Geplaatst 25 juli 2008 De laatste keren ging er altijd wel iets fout en het lijkt erop dat het probleem zich willekeurig voor doet, de ene cache wordt wel gesynct tussen .COM en .NL en de andere niet. Tegenwoordig check ik altijd na het loggen of het goed is, zo niet, dan gelijk de logs laten corrigeren. Ik weet niet wat er gebeurt als je een waypoint door geeft die je op .NL wilt laten toevoegen. Gaat er dan een mailtje naar de admin van .NL die het handmatig doet of draait er een script die hem alsnog in de database gooit. Hoe dan ook, het lijkt erop dat het probleem zich vaker voor doet. Voorlopig maar controleren na loggen.
silkwood Geplaatst 25 juli 2008 Geplaatst 25 juli 2008 Er lijkt toch wel iets vreemds aan de hand te zijn.Ik zie op de "niet gevonden kaart" plotseling weer puntjes verschijnen van caches die ik al lang geleden heb gedaan. Ik de statistieken ben ik 19 caches kwijt en bovendien heb ik er plotseling ook 1 in het buitenland gedaan (niet dus!). Ik heb hetzelfde verschijnsel, zij het met wat minder caches. Ik merk wel bij twee caches die ik weer zie verschijnen, ook bij Knijn2 als not-found op de kaart staan. Terwijl hij deze ook heeft gevonden. Het betreft Dune en Permutatie3.
Remunj Geplaatst 26 juli 2008 Geplaatst 26 juli 2008 Het inlezen is weer loopt weer zag ik. Toch wil ik ff melden dat er minimaal een rare cache tussen zit. De cach "Aan het kruis genageld 5" is op 14-02-2008 door drie cachers gelogd, nu blijkt dat hij bij alle drie de cachers niet op hun lijst voorkomt. Dit is dus een van die caches waar vemoedelijk iets mee is. Ik was een van hen.
Bunbury Ede Geplaatst 26 juli 2008 Geplaatst 26 juli 2008 Inderdaad, aan het kruis genageld is een vreemde cache in dit verband. Wij hebben die ook gedaan en wel op 20 augustus 2007. Probleem wordt dus niet enkel door de datum veroorzaakt. Ik heb mijn fouten (5 stuks) opgespoord en via "corrigeer logs" weer aangemeld. Bunbury Ede
Remunj Geplaatst 26 juli 2008 Geplaatst 26 juli 2008 Inderdaad, aan het kruis genageld is een vreemde cache in dit verband. Wij hebben die ook gedaan en wel op 20 augustus 2007. Probleem wordt dus niet enkel door de datum veroorzaakt. Ik heb mijn fouten (5 stuks) opgespoord en via "corrigeer logs" weer aangemeld. Bunbury Ede Dat heb ik ook gedaan (gisteren) maar zelfs dan wil hij schijnbaar niet opgenomen worden.
speurvuur Geplaatst 26 juli 2008 Auteur Geplaatst 26 juli 2008 Inderdaad, aan het kruis genageld is een vreemde cache in dit verband. Wij hebben die ook gedaan en wel op 20 augustus 2007. Probleem wordt dus niet enkel door de datum veroorzaakt. Ik heb mijn fouten (5 stuks) opgespoord en via "corrigeer logs" weer aangemeld. Bunbury Ede Dat heb ik ook gedaan (gisteren) maar zelfs dan wil hij schijnbaar niet opgenomen worden. dat kan even duren, misschien nog even wachten....
speurvuur Geplaatst 2 augustus 2008 Auteur Geplaatst 2 augustus 2008 (bewerkt) Nu wordt het nog erger! Ik kom er zojuist achter dat ik ineens 6 caches mis. Tussen de 'verdwenen' caches blijkt er zelfs een te zitten die ik bijna een jaar geleden al heb gedaan: GC14GZD Dit wordt wel dweilen met een lopende kraan op deze manier. Maar het ergste is dat deze cache niet meer actief is, en ik deze dus niet meer met corrigeer logs kan toevoegen omdat ik dan de melding krijg dat die cache niet in de database staat. Zo mis ik punten (op .NL) terwijl ik er niks aan kan doen, en het is nog definitief ook. Xaa, heb jij nog een oplossing voor mij? 2 augustus 2008 bewerkt door speurvuur
speurvuur Geplaatst 2 augustus 2008 Auteur Geplaatst 2 augustus 2008 Hoe zo is het definitief? Zolang ze maar niet unpublished zijn, worden ze vanzelf een keer ingelezen.Gelukkig zijn gearchiveerde caches voor de kaart niet zo belangrijk, die kan je toch niet meer doen. Alleen de puntjes lijden er onder. Je kan ze met corrigeer logs laten verwerken als je het erg belangrijk vindt; gebeurt de komende tijd als het goed is vanzelf ook. Ik zal binnenkort eens kijken of ik de gearchiveerde NL caches eens een extra schopje kan geven, zodra de actieve NL caches er door heen zijn. Kun jij GC14GZD nog terug vinden dan? Nergens is er ook maar iets van het bestaan van deze cache terug te vinden. Of ik zoek met mijn neus ..... (niet erg handig om te hebben als geocacher)
speurvuur Geplaatst 2 augustus 2008 Auteur Geplaatst 2 augustus 2008 Gelukkig zijn gearchiveerde caches voor de kaart niet zo belangrijk, die kan je toch niet meer doen. Alleen de puntjes lijden er onder.Je kan ze met corrigeer logs laten verwerken als je het erg belangrijk vindt; gebeurt de komende tijd als het goed is vanzelf ook. Ik zie nu dat het om caches uit de 'TOP'-serie gaat, zo ook GC14H0G Deze is gearchiveerd en zijn itt tot wat je hierboven zegt niet meer terug te halen: "De cache met waypoint GC14H0G is niet actief in de database." Dit vind ik jammer, ik heb net mijn geo d'ors verdiend en we zijn op jacht naar meer. Op deze manier komen we er helaas alleen maar verder vanaf. Xaa, heb je hier een oplossing voor? Bvd Speurvuur
Aanbevolen berichten