Spring naar bijdragen

Grijs of Groen?


Aanbevolen berichten

Hallo fellow-cachers,

 

We moeten even kwijt dat we net onze eerste cache 'ter review hebben aangeboden'. Na weken werk (jullie kennen dat wel: route uitzoeken, waypoints bepalen, langs de Gamma voor... :blush: , proeflopen, correcties doorvoeren en ga zo nog maar even door.

 

Maar we moeten toch wel zeggen dat het een opwindend moment is om onze eerste cache aan te bieden, hopende dat jullie hem leuk vinden. Na ruim 300 caches vonden we het tijd worden om ook eens iets terug te doen. We hebben al zoveel genoten van andermans werk :dribble: . Afijn, we zijn benieuwd hoe lang het gaat duren voordat kruimeldief ons gaat vertellen wat we allemaal nog niet goed hebben gedaan :yes: .

 

Omdat we zo enthousiast zijn willen we toch alvast een groot tipje van de sluier oplichten. Het gaat om een multi van 7 kilometer aan de zuidkant van Ridderkerk. Het is er eentje zoals we ze zelf graag zien... en nu maar hopen dat we niet direct allerlei klachten krijgen (we zijn per slot van rekening nog maar beginners als het om plaatsen gaat) maar vooral veel tips (om mogelijke follow-ups nog beter te maken!)

 

Allen een fijn weekend verder en de groeten van

 

kuipzand

bewerkt door kuipzand
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij wonen op een afstand 4.nogwat km van de cache, en zagen het mailtje in de mailbox staan, alleen wel te laat. Tuurontour gefeliciteerd!

Wij zullen hem binnenkort gaan lopen.

 

,Jacobthomas

bewerkt door jacobthomas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache is bedoeld als wandelcache. Echter staat het natuurlijk vrij om te gaan fietsen. In het park-gedeelte wordt alleen wel onderscheid gemaakt tussen fiets- en voetpaden. En het is even de vraag in hoeverre het wenselijk is om over allerlei schelpenpaadjes met je fiets te crossen. Afijn, mit der Wahl habt Ihr die Qual! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle enthousiasme is begrijpelijk maar wat gebeurt er met het forum als straks alle nieuwe caches op deze manier aangekondigd en breed uit besproken gaan worden? :blush:

En dat zijn er tegenwoordig nog al wat.

Iets waar ik om heel eerlijk te zijn niet echt op zit te wachten maar ja dat is mijn mening.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij ook inderdaad. En ook de FTFmeldingen zien we wel op de cacehlisting zelf. Het is niet echt nodig om dat hier ook nog eens te melden, alsmede de felicitaties voor de eerste vinders. We snappen allemaal het enthousiasme van een eerste cache ( en bij de zoveelste nieuwe cache is dat enthousiasme er nog steeds :blush: ), maar daar is het forum niet echt voor bedoeld lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is het forum dan wel voor bedoeld?

 

Voor discussies/vragen over de diverse aspecten van onze mooie hobby. Caches worden meestal alleen uitgebreid besproken als er iets bijzonders mee aan de hand is of als er vakantiesuggesties oid gevraagd worden. Anders wordt het idd wel heel erg druk op het forum :thumbdown:

 

Enne..jacobthomas nog gefeliciteerd met zilver! Draadje kan denk ik wel dicht als brons bekend is :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is het forum dan wel voor bedoeld?

 

Voor vragen, antwoorden op problemen van alles wat met geocachen te maken heeft en waar nog geen topic over is. Zoekfunctie gebruiken. Steeds in herhaling moeten vallen resulteert uiteindelijk in no reply's.

Leuke zaken van persoonlijke aard, vervelende zaken van persoonlijke aard waar je andere van deelgenoot wil maken kan ook, daar is een speciaal draadje voor. Maar zeg nou zelf:

 

4000 en meer cachers, als die nu allemaal hun bevindingen in enthousiasme op het forum kwijt willen? Even tellen:

Gemiddeld komen er tegenwoordig zo'n 30-50 nieuwe caches online en zijn er in nederland alleen al zo'n 4000 actief.

de gevonden maal het kennisgevingsbericht plus de FTF, STF en TTF en de daarbij behorende felicitaties en de enkele reacties geeft toch minimaal zo'n 30 tot 50 nieuwe topics met 250-500 nieuwe berichten met allemaal dezelfde inhoud.

Hoelang zal het duren voor er niemand meer kijkt of er een nieuw bericht is? Er haken zowiezo steeds meer trouwe forummers af.

 

Daar is het forum dus NIET voor. Daar zijn de logjes bij de desbetreffende caches voor (Ik geloof zelfs dat groundspeak daar juist de mogelijkheid voor gecreëerd heeft). De pagina nieuwe caches, te vinden op de hoofdpagina van GC.NL en de FTF lijst.

Eventueel kan je zelf een hele site toewijden aan je gevonden en geplaatste caches. Dat heb ik ook gedaan. Nu op een laag pitje vanwege de tijd. De url? Zoeken is de sport van het geocachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...