Spring naar bijdragen

Hoe stuur ik foto's mee?


Jan & Simonne

Aanbevolen berichten

We hebben een earthcache gedaan in Frankrijk en we moeten een paar antwoorden en foto's sturen naar de cachelegger.

Ik klik dus op zijn/haar naam en klik dan op "send message".

Daar kan ik wel mijn verhaal in dat veld zetten, maar hoe hang ik daar foto's aan?

Graag in simpele woordjes, ik ben blond en digibeet, eerlijk gezegd...

Alvast dank! Groetjes,

Simonne

bewerkt door Jan & Simonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

We hebben een earthcache gedaan in Frankrijk en we moeten een paar antwoorden en foto's sturen naar de cachelegger.

Ik klik dus op zijn/haar naam en klik dan op "send message".

Daar kan ik wel mijn verhaal in dat veld zetten, maar hoe hang ik daar foto's aan?

Graag in simpele woordjes, ik ben blond en digibeet, eerlijk gezegd...

Alvast dank! Groetjes,

Simonne

 

Vaak is het de bedoeling dat de vragen per email worden beantwoord en de fotos bij je logje op internet komen. Let natuurlijk wel op dat het eventuele antwoord onleesbaar op de foto komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor het late antwoord, was even een paar dagen "off-line".

Okee, de antwoorden kan ik sturen en als ze goed zijn krijg ik permissie om te loggen.

Maar dan?

Ik heb de foto's al uit mijn camera op de computer staan, maar hoe hang ik ze dan aan een log?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Log de cache als gevonden zoals je altijd een cache logt. Na het klikken op "submit log entry" kun je rechtsboven kiezen voor "upload image". Als je daar op klikt, wijst het vanzelf (denk ik). Via bladeren kun je de foto op je pc zoeken. Je kunt de foto ook een titel geven. Succes.

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn ervaring is dat als je al een tekstlog hebt geuploaded en later toch nog een foto daaraan wil toevoegen, je de eigen log moet editten en dan kom je bij de mogelijkheid van het uploaden van een foto, je kunt bladeren op je eigen pc en bij de juiste foto een tekst aangeven, vervolgens uploaden. Maar als je dan bij de log zelf kijkt zie je de foto nog niet verschijnen. Dat komt pas als je via het editten van je eigen log het geheel opnieuw gaat submitten. Dan verschijnt dat het geheel is gedaan en de foto verschijnt dan als toevoeging bij alle logjes en in het byzonder die van jou. Althans dat is mijn ervaring Zoekbaars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En anders gewoon je "oude" log deleten en een nieuwe maken. Dat kan op welke datum dan ook. Is alles in een keer klaar en hoeft er niet ge-editeed worden. Verandert er niets aan je founds en logje staat op juiste plek en geen carambalig regeltje onderin met edited en niets ge-edited :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Is het ook mogelijk om een foto mee te sturen met een mail aan een user via geocaching.com?

 

Tejoos

 

 

Hallo Tejoos,

 

Gewoon de link van het plaatje meezenden in het e-mailtje? Voor de info van het plaatje rechtsklikken, kijken in de eigenschappen. Dan zie je daar de link "http://......" even kopieren en de ontvanger kan het plaatje bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het ook mogelijk om een foto mee te sturen met een mail aan een user via geocaching.com?

 

Tejoos

 

 

Hallo Tejoos,

 

Gewoon de link van het plaatje meezenden in het e-mailtje? Voor de info van het plaatje rechtsklikken, kijken in de eigenschappen. Dan zie je daar de link "http://......" even kopieren en de ontvanger kan het plaatje bekijken.

 

 

Hoe simpel kan het zijn...

 

Bedankt,

 

Tejoos :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...